Full House

Vandaag is het dus mijn vormsel en wij hebben heel veel geluk met het weer gehad ! IK heb een dag gehad om U tegen te zeggen !!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUper leuk , veel , heel veel fun, familie en vrienden kwamen bij ons 🙂 Echt een top dag 🙂 Ik wil ook iedereen bedanken voor al jullie kaarten , smssen en ook berichtjes, hier of op mijn site en alle mails !!!! Echt waar , reuze bedankt iedereen !!!!!

Het was vandaag full house 🙂 het is nu 20 na zeven en bijna iedereen is nu weg !!! Ik zal later nog alles vertellen en foto’s tonen enzo !!

Maar ik kreeg ook van Johan Raes een lieve mail voor mijn vormsel met een foto in bijlage en omdat die zo passend is post ik die dus heel vlug even !!!

~ door Pauline Grossen op mei 4, 2008.

8 Reacties to “Full House”

  1. oooh zo’n sgattige foto plien!
    en nog es proficiat met u communie é!

    X

  2. vndg heb je je vormsel toch hé alsk me niet vergis.. wel proficiat !!
    Kheb gistern je kaartj op een andere site vn jou gezien … tis echt hééél mooi !!
    Ng veel succes verder !!
    Grtjs

  3. Proficiat, zaja :)!
    Mooi weer en mooi feest voor de mooie meid😉
    xxx van Ellentje

  4. Pauline GEFELICITEERD❤

    Ik ben ook net terug van Communie (ll)

    xXx

  5. PROFICIAT MET UW VORMSEL MEID ^^❤.

  6. Ik lees je blog al een tijdje en steeds vergat ik om succes te wensen voor je vormsel. Maar gelukkig dat je het leuk hebt gevonden. En leuk die foto. Je bent echt een fotomodel. Dat kan je niet van iedereen zeggen.

    Nog van harte met je vormsel.

  7. dank u iedereen ! Ook bedankt voor alle kaartjes, smssen en mails !!! Love you girls !

  8. kei schattige foto!!

Geef een reactie

 
