Franse film

Gisteren kreeg ik zo een leuk telefoontje van een agence : ik was op foto geselecteerd door de regisseur en zijn ploeg voor een rol in een franse film met als actrice Michèle Laroque ! Leuk natuurlijk maar …. de selectie is wel streng en ik moet dus perfect frans kunnen want ze gingen op basis van een inpro oefening de kleine actrice selecteren! Nu ja ik kan best wel een mondje frans spreken maar om te zeggen dat ik daar kan improviseren😮 nee hoor , het is al best wel moeilijk in het nederlands om aan impro te doen laat staan in een andere taal ! Maar omdat de agence zei dat de productie dol was op mijn gezicht en op mijn ervaring  :p:p gingen ze nog kijken wat ze gingen doen (mij wel of niet in de selectie plaatsen) ookal hadden ze weinig hoop omdat je echt perfect frans moet kunnen , vlot en zonder accent !!! Djezus … ik zal maar vanaf nu nog beter mijn frans gaan oefenen en proberen veel frans te spreken , stel dat er zich nog zo een mogelijkheid aanbiedt , ben ik dan voorbereid :-):-)

haha ondertussen wel gehoord dat die agence veel mensen hadden opgebeld daarvoor , ook kids zonder enig ervaring , ook nederlandstalige die geen woord frans spreken enzovoort ! ! Tja  best dom van die agence , ze doen dan weeral een big casting voor niets want acteren doe je niet zomaar hoor en niet iedereen kan dat , dat vraagt oefening (ik volg niet voor niets 2 jaar lang al dictie en drama) en ervaring !!!!Het is alsof ik morgen zeg dat ik in één twee drie een danseres zou kunnen worden of een zangeres terwijl de “echte” uren en uren moeten oefenen daarvoor  ! 🙂😉

~ door Pauline Grossen op mei 6, 2008.

6 Reacties to “Franse film”

  1. spijtig dat je frans nog niet 100% is é meid want beter dan jou konden ze niet vinden , je lijkt wel op haar en je hebt ervaring !!

  2. hahaha ja mij hadden ze ook opgebeld !!! ze bellen gelijk wie op ! kheb nougat bolle ervaring en kan geen woord frans !!!!! goe bezig🙂

  3. ja als 1 MODELLEN bureau casting doet voor een film dan bellen ze alle modellekes in hun bestand op ! Hebben ze nog nie door dat er 1 verschil is ??🙂😉 De volgende keer zulle ze de modellekes casten voor eurosong for kids en dan voor te dansen achter K3 of voor de samson en gert show hihi allé kzen kandidaat zulle
    moet kunne !

  4. @ yana : lol meid 🙂 ik ga ook dansen achter K3 hihihi
    @ julie : hahaha nee , jij ook al 🙂
    @ Naomi : thanks girl , mis je , wanneer zie ik je eens terug ??? das lang geleden ze

  5. Je te souhaite tout le succes que tu mérites😉

  6. Go Pauline!
    Go Pauline!
    Go! Go! Go!
    Zie dat je je goede frans bovenhaalt hé xD

Geef een reactie

 
