Liesje : het vervolg

De foto’s van Liesje komen binnen ! Hier heb ik weer eentje gekregen ! Enjoy …

en hier dan een paar sfeer foto’s van mijn shoot met Liesje 🙂 Soms moet je er iets over over hebben , zoals in een veld vol met netels met sandalekes en hoge hakken lopen en op bomen klimmen 🙂🙂 Gelukkig is mijn papa mee om mij dan te helpen …want ik kon niet springen , ik had super hoge hakken aan (schoenen van een vriendin van Liesje), open schoenen,dan nog en er lagen overal netels !

~ door Pauline Grossen op mei 6, 2008.

5 Reacties to “Liesje : het vervolg”

  1. Ohh so mooiie ftow’s !🙂
    Allemaal een voor een prachtig !x
    Ohh & diie ftow met je papa supper sgattig🙂

    Dikke kus Sanelaa x3 HVJ !x

  2. hele mooie foto’s

  3. ik heb e apa nog nooit opfoto gezien! zo sgattig!

    X

  4. een aap ? waar 🙂😉

  5. Al die foto’s van Liesje zijn echt wel mooi
    die make-up komt echt uit de foto
    en dat is wel mooi
    het licht is er ook wel mooi
    oké de foto’s zijn gewoon mooi!

Geef een reactie

 
