Circus kuren

Vroeger als ik nog veel tijd had 🙂😉 deed ik mee met de circus kuren hier bij ons ! 4 dagen lang was het oefenen en dan de 5de dag gaven wij een voorstelling in een echte circustent met alles erop en eraan ! Soms deed ik gemakkelijk dingen maar één jaar moest ik zo op een bal blijven staan ! Ik kan je verzekeren dat het niet echt simpel is en als de tent dan vol zit met mensen ben je bloednerveus en dat mag niet wil je je evenwicht houden é ! Ik heb zo een filmpje teruggevonden van de voorstelling ! Ik ben de kleine pruts dat je vanachter ziet 🙂 je moet eens opletten hoe geconcentreerd ik kijk zeg ! en hoe ik op mijn lip bijt hahaha ! je kunt zo aan mijn gezicht zien dat ik continu zit te denken : hopelijk val ik niet, ik mag niet vallen ! En die show bleef maar duren é !!! Maar het was wel altijd heel leuk ! Jammer genoeg heb ik de laatste 2-3 jaar geen tijd meer gehad om dat verder te doen maar wie weet misschien volgend jaar 🙂

~ door Pauline Grossen op mei 7, 2008.

8 Reacties to “Circus kuren”

  1. CIRCUS PHOTO’S: http://www.billpayne.wordpress.com

  2. amai zottn dré! X

  3. We love our Circus hé !
    Deze zomer Diaboloën?

    Laat me iets weten en dan neem ik Johnny de éénwieler weer mee (ll.)
    xXX
    Mahal kita!

  4. hahaha ja wij zijn de echte circus Queens hé ! we kunne een hele show alleen uitvoeren 🙂😉 Ik ag maar gaan oefenen zeker …. voor onze show deze zomer op den dijk 🙂😉

  5. Ohh supper🙂
    En keii sgattig haha🙂
    ‘K zal diie mail die je hebt doorgestuurd,
    doorsturen aan die van op mijn lijst😉

    Kus Kus Houvnjj !!x

  6. thxs lieveke 🙂🙂

  7. Ik wil eigenlijk ook eens in het circus iets doen =)
    Ik zag je bijten op je lippen
    Gaatjes in de lippen =P neenee ik lach
    Als je nog eens in het circus gaat, laat je mama maar filmen =)

  8. Omg, zo super! Ik had dat ook graag gedaan vroeger, maar er nooit toe gekomen… mss ooit… =D Echt superwijs Pauline!

Geef een reactie

 
