Het Laatste Nieuws

Het was daarnet even paniek ten huize Grossen toen een journalist van Het Laatste Nieuws belde met de vraag of hij nog mocht langskomen voor een interviewtje en een foto van mij samen met mijn mama ter gelegenheid van moedertjesdag  ! Nu moet je weten dat mama het haat om gefotografeerd te worden 🙂 ;-)  maar ja het is voor moedertjesdag é dus kon het niet anders :-)  Het artikel zal zaterdag verschijnen en het gaat dus over bekende mensen en hun mama of bekende mama’s  !

hahaha mama durfde niet nee zeggen🙂 Zodra ik het artikel heb zal  ik het hier posten als ik tenminste de toelating heb van mama 🙂 ;-)  eerst gaat ze de foto moeten goedkeuren  hahaha

~ door Pauline Grossen op mei 7, 2008.

7 Reacties to “Het Laatste Nieuws”

  1. Supervero krijgt ook een plaatsje <3333 =D

  2. haha :p grote paniek! maar hebt een supermama die u overal in seunt enzo!

  3. Hehe je mama kon blijkbaar niet anders dan ja zeggen😀
    Maar da zal vast en zeker wel een schoone foto zijn😉
    x<3.

  4. Hihi VeroMamie:D tis toch zo’n lieve!!
    ze verdient da zeker & vast!
    Ze is super;) Ze doet niet alleen veel voor jou, Lil Sis!
    Maar voor mij heeft ze ook al veel gedaan😀
    en kzal da nooit vergeten!
    Dus VeroMamie! Deze is voor jou!
    Dikke KUS!😀 en Knuffeltjes I Love U!♥

  5. Dank U lieveke , het is graag gedaan , dat weet je ! En altijd welkom ! kus VeroMamie 😉

  6. Ohh supper !
    Ik ga het de zaterdag zeker gaan kopen !🙂
    Supper leuk dat Ovrr’Liieve Vero er ook in mag staan !
    Vero, tzal wel een mooie foto zijn !!🙂
    Kussiie Sanela x3

  7. Plaats het artikel hier
    ik ga de krant wss niet mogen kopen
    omdat we die ook niet kopen😦
    Merciks als je het artikel hier wilt zetten =)

Geef een reactie

 
