The 60’s

Ik kreeg nog een foto binnen van Liesje en iedereen die het tot nu toe al heeft gezien zegt dat die echt een jaren 60 sfeertje heeft en zo in die genre,komen er nog hoor !!! Allé Liesje 🙂😉

~ door Pauline Grossen op mei 8, 2008.

7 Reacties to “The 60’s”

  1. Dies echt leuk ^^
    &; ja hij heeft wel iets weer van de oude stijl zo,,
    maar toch is hij echt leuk😀❤.

  2. leuke foto meid !
    was dat in de bloesems ? tof !! ik had ook bijna zo’n shoot maar omdat eerst het weer niet ging op de dag dat ik kon kon het dus niet doorgaan en de andere datum had ik optreden van de dansschool , soms moet je keuze’s maken he🙂
    met mij gaat alles goed mjou ?
    zaterdag gaat et plezant worde he !!😀

    knuffels x

  3. ja super plezant !!! en goe weer🙂 ik moest normaal voor Jam iets doen zaterdag maar ja , zoals je zegt , ge moet kiezen soms en had al ja gezegd tegen die modellendag ! spijtig maar ja ! is nu eenmaal zo é

  4. egt zalig! die foto, da kleedje, die blik en di rode lippen zijn ook syper the 60’s! X

  5. hahha ja ik vind dat ook ! en moet er zo nog krijgen 🙂 wel leuk zo een keer iets anders shooten 🙂

  6. Hey Pauline,

    Ben je de fruitstreek gaan bezoeken :-)? Ben er drie weken geleden gaan fietsen met vrienden en familie. Je ziet er prachting uit en de foto´s van Liesje zijn ultra scherp. Mooi gemaakt!

    Joeri

  7. Echt een kei mooie fotow =)

Geef een reactie

 
