Mijn vriendin

Ik was ook keiblij om een lief meisje terug te zien : Marilyn ! Ze is een super vriendin🙂 En we vonden het zoooooo leuk samen dat wij van elkaar geen afscheid konden nemen en dus … ben ik zaterdagavond bij haar blijven slapen🙂 Wat hebben wij gelachen zeg !!!!!!! Echt SUPER fun gemaakt !!! Een weekend om NOOIT te vergeten 🙂 Mama en papa zijn dus in Vlissingen blijven slapen en de volgende dag , vandaag dus, brachten de ouders van Marilyn mij terug naar Vlissingen🙂 Ik wil dan een dikke dikke merci zeggen aan Pascale en Danny dat ik bij hun mocht logeren ! Ik vond het “hite”🙂🙂 en übercool🙂😉

Trouwens Marilyn is een super mooi meisje ! Als zij geen super model wordt dan eet ik mijn hoed op🙂😉 Want ze is niet alleen mooi en lief maar ook al super groot ! Merre , ik wens je het allerbeste ! Love you girl !!!!!! We hebben tijdens de moddelndag en bij haar thuis ook nog foto’s genomen dus binennkort meer van ons 2🙂

~ door Pauline Grossen op mei 11, 2008.

Eén reactie to “Mijn vriendin”

  1. Ze heeft talent!

    Hahaha Pauline,,lachen & jij. Dat weet ik zo niet hoor =D Dat doe je de hele tijd!

    xXx
    mahal kita

Geef een reactie

 
