Modellendag

Ik ben net terug van een super modellendag die zaterdag plaats vond in Zeeland ! Het was heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar ook om al de andere modellen opnieuw te zien ! Ik heb het echt naar mijn zin gehad en leuke fotografen omtmoet ! Het fotograferen verliep echt goed ! En ik heb ook veel nieuwe en toffe mensen leren kennen (Glenn en zijn broer en hun mama bijvoorbeeld🙂 en Jeroen ) en natuurlijk alle andere modellen terug gezien die ik al kende van vroeger !

Ik heb al een groepfoto binnengekregen … zoek mij maar  ….

ps : een speciale dank aan Jana omdat ze het Dreamland boek meehad voor mij ! Thxs Girl🙂

~ door Pauline Grossen op mei 11, 2008.

9 Reacties to “Modellendag”

  1. Superleuke foto’s al!

  2. Amai tzal daar leuk geweestz ijn!
    Dikke zoen en Knuffel

  3. jaja ik zie je wel :p
    mat de zonnebril xD
    daar aan dat kleine meisj😉
    zag er daar mega plezant uit😀
    Dikke Knuffels <33.

  4. Ja Rayna is dat klein meisje dat mama heeft geshoot en ze was de kleinste en ze kende mij al dus kwam ze altijd bij mij staan , zoooo lief , ik smelt altijd als ik haar zie , zo een cutie 🙂

  5. Ik ziie je, ik zie je !:-) Hhaha🙂
    Supper leuke fto’s ! x

    Kusiies xx

  6. Zo’n leuke groep ^^❤.

  7. ’t was superzalige dag !!😀 haha ^^

    x

  8. suppeerr! foto!!

  9. Wow, allemaal echte “fans” van u ;p, of net niet helemaal❤

Geef een reactie

 
