Bellewaerde

Dankzij BCO Oostende , de basketball club van Oostende , heb ik ooit een golden pas gewonnen om gratis een heel jaar lang naar bellewaerde te gaan met de hele familie🙂 Het was vandaag weer zo mooi weer en dus zijn we naar Ieper gereden  :-)

2 keer mag je raden in welke attracties ik altijd heb gezeten  :-)😉 alles wat met water te doen had natuurlijk… bij zo een hitte …conclusie : ik was kleddernat maar wat een leuke dag heb ik toch gehad  :-) ;-) 

de foto’s

~ door Pauline Grossen op mei 12, 2008.

10 Reacties to “Bellewaerde”

  1. twas zo’n zalig weer é!
    leve het mooie weer!

    X

  2. Waaaaa zo leuk ^^
    Ooooh me allemaal water en al😀
    Wa wil je me zo’n mooi weer ^^
    Meid dank u voor de reactie😉
    Kheb trggereageert op m’n blog😉
    Maar kheb idd goeie vriendinnen diek nooit meer kwijt wil,,
    maar kwil Paulintje ook nooit meer kwijt zunne😉❤.

  3. Amaai:p ik ging normaal ook gaan:p
    maar twas dan verjaardagsfeest van een klasgenoot:D
    was ook super zalig ze:p
    in’t zwembad:P
    tackelen en me strandballe op elkaars hoofd mikken:p
    SUPER! en twas HEET!:p dikke knuffels!♥
    Hou van je meid!!😀

  4. Amai Asterix was ook goed nat! =P

    Superleuke foto’s Popo!

    xXx

  5. Ohh haha, keii leuk !🙂
    En jha idd ’t was supper goeii weer !🙂
    En supper foto’s !! =D

    Kusiie Sanela hvj !x

  6. ikke nat ? maar nee gij , het was een beetje zweten van de hitte 🙂😉 hihihi

  7. Tzal dan wel een beetje veel geweest zijn daje gezweet ebt😀❤.

  8. kben ook al naar bellewaerde geweest!!
    mooiee fotosss!!

  9. Amaai dat ziet er leuk uit! Leuk om te zien hoe een suppermodel toch nog en klein beetje tijd vind in haar drukke leven om te genieten van het kinderlijke!!!

  10. Toffe fotos!=D
    zo sjiek daj naar bellewaerde bent geweest, das 10min. met de fiets van mn huis.:)
    trouwens, tis al lang geleedn dawe mekaar ng eens hebben gezien e?:-(
    kimberley/kimmie😉
    Xx

Geef een reactie

 
