Me and my boys

Een voordeel om model te zijn is dat je ALTIJD met heel mooie jongens mag shooten 🙂🙂 nu in het weekend was het ook zo 🙂 Ik heb 2 super sympathieke jongens ontmoet en we hebben veel fun gehad samen ook na de modellendag zijn we samen nog iets gaan drinken en gaan eten , tatatat de mama’s waren erbij hé 🙂😉

Ik zal nog mooiere foto’s krijgen dan die hoor want andere fotografen hebben ons nog gefotografeerd ! Dus er volgt nog meer … Hier met Glenn en Jens

~ door Pauline Grossen op mei 12, 2008.

11 Reacties to “Me and my boys”

  1. Heel mooie foto’s Po!
    Maar ook heel mooie jongens idd!
    =D

    xXx
    Mahal kita

  2. amai da zijn alle 3
    FELLE BIEKES zenne:p
    hihi, Mooi! ♥ Ti_Amoo!♥

  3. Supper mooiie fto’s !😉
    Ge ebt uu persies goe geamuseert héé ?:-P

    Kuss xx hsvvj x

  4. Die tweede foto vinnuk persoonlijk wel massz mooi😀
    Zie ze glunderen op die foto :p !!❤.

  5. hehe ik heb ook met glenn mogen shooten🙂

    xx

  6. da vind ze weer leuk oor!
    hebt weer geluk é =P

    X

  7. hahaha ja é 🙂😉 I know 🙂

  8. Heej!
    mooike!!!!

  9. pietzak🙂

  10. heey pauline,
    ik vond et ook een geweldige dag.
    ik heb mij echt geamusseerd!
    xx jens
    ik hoop zeker nog eens met u te mogen shooten

  11. hey Jens ! Bedankt ! Ik vond het ook super !!! Spijtig dat ze voor dat ander opdrachtje een blond iemand zocht die op mij leek anders had ik jou naam doorgegeven ! Hopelijk tot heel binnenkort !!! Groetjes aan de hele familie🙂

Geef een reactie

 
