Water

Ik heb blijkbaar iets met water , ja wat wil je als je aan zee woont hé🙂;-) In de winter klagen wij altijd dat er niet veel te doen is en dat alles in Antwerpen gebeurt maar als het dan mooi weer is en ik zie al die armzalige mensen uren en uren in de files staan om eventjes bij ons aan de kust te komen , amai !!! Op zo een moment ben ik toch blij dat ik hier woon🙂 Ik heb in ieder geval een super weekend gehad , ook aan de zee maar dit keer in Nederland 🙂 Vlissingen is wel super gezellig hoor !!!! Die hebben overal van die kleine restaurantjes en terrasjes, nog anders dan bij ons vind ik, heel leuk en gezellig🙂 De laatste tijd ben ik meer en meer in Nederland en als ik kijk wat mij nog te wachten staat , zal het nog meer worden 🙂 4 nederlandse fotografen hebben mij al gemaild met de vraag of ik interesse had in een shoot met hun , waaronder heel goede en pro fotografen 🙂 ook voor opdrachten ! Maar binnenkort zijn het dus examens en mijn school is een super strenge school : ik moet nu al elke dag “iets” doen in een speciale schrift die wij hebben gekregen ! Elke dag wordt dan gecontroleerd of je iets voor je examens hebt gedaan/geschreven! Heb je dat 2 dagen achter elkaar niet gedaan , heb je straf ! Streng é ! Om terug te komen op Nederland : ik heb nu in het weekend een fotograaf ontmoet ! Hij is pro en wil ver geraken , heel ver : zijn doel is publicatie in magazine zoals Vogue enzovoort ! Hij heeft al zijn eigen bedrijf en heeft mij een mailtje gestuurd dat hij met mij wou werken ! Wij hebben hem dus nu in het weekend ontmoet en samen geshoot 🙂🙂 hahaha het klikte dus direct 🙂😉 en hij wil direct terug met mij werken en heeft al 1000 en 1 ideeën🙂🙂 cool é! Ben benieuwd🙂

Binnenkort moet ik ook eens naar Rotterdam en dan eens naar Utrecht en ergens in Juni moet ik iets speciaals doen met allerlei mensen uit de modewereld (ex super modellen, agence directors, enzovoort) Het gaat zeker cool worden ! maar meer daarover later 🙂

genoeg gebabbeld 🙂 hier fotookes van water en mezelf

bedankt aan Jana voor het boekje van Dreamland 🙂

~ door Pauline Grossen op mei 13, 2008.

12 Reacties to “Water”

  1. I love water❤
    Als ik aan zee ben, zit ik ook altijd in de zee😛 of ben ik bij mijn Choezie haha!

    Supermooie foto’s Po!

    xXx
    Mahal kita !
    Nwly

  2. Sorry meid,,
    khad nog geen tijd gehad om de foto’s in te scannen (zoals ik beloofd had)
    en de keren dak dan wel tijd had,, wou m’n scanner nie scannen ö
    Sorry =(
    Maar kzie daj ondertussen da boekje hebt gekregen🙂
    Tzijn echt leuke foto’s!❤.

  3. !!! die fotooos zijn magaaa

  4. Supper leuke foto’s !🙂
    Plientje is ook al aan het doorbreken in Nederland !:-)
    Je doet het goed po ! =D

    Kus Kus Houvnjee !x

  5. water is gewoon verslavend!
    keb ook heel het weekend in onze zwemvijver zitten onnozel doen!
    X

  6. Ohja doen ^^
    &; trek er ook dan een foto van ^^
    Da zou leuk zijn😀❤.

  7. oja en het topje is van de H&M😉
    Voor maar 5 euro ofzo😀❤.

  8. oh ja mijn buik is dik ! …..zegt een super intelligent anoniem iemand met IP adres 84.197.162.159 die vergeet dat je daardoor kan zoeken wie zij of hij is ! Kent iemand die IP ? En anoniem jong .. als je je verveelt … ga ergens anders spelen é ….

  9. Maarnee, je buik is niet dik – je haar is niet kapot – je bent gewoon de beste van de heeeeeeeeele wereld en er is niemand die ooit nog zal kunnen wat jij allemaal kan! Dat kan ik toch elke dag lezen op je blogje. Je kan alles – je hebt alles – we zijn allemaal zoooooo jaloers op je! hihi❤

  10. ik heb dat boekje ook thuis 🙂

  11. Je bent goed op dreef meid! Met jouw kwaliteiten zal je in de toekomst wel geen gebrek hebben aan contracten. Toch is de school ook belangrijk. (en dat is geen preek hoor!) Een goed model mag best eeen stel ontwikkelde hersens hebben. Dus, studeren maar!

  12. cool, I also like water and swim everyday..
    gaelle

Geef een reactie

 
