Agence Pauline :-)

Amai vandaag was nogal een dag zeg 🙂😉 Ik heb vandaag liefst 2 jongens geholpen aan een opdracht 🙂 Daarnet belden ze mij nu met de vraag of ik een jongen ken voor een opdracht ! Hij moest mijn “broer” kunnen zijn 🙂 Ik heb maar de naam van Glenn doorgegeven (de jongen die ik heb leren kennen op die modellendag, zie hieronder de foto) en 1 uur later weer telefoon : zochten ze dan iemand van 13 of ouder die ook op mij leek 🙂 Tja dan heb ik maar gebeld naar Olivier , ik had al met hem samengewerkt voor het spotje van het Nieuwsblad🙂 en ik zie hem regelmatig ! De agence zal hem aan de klant voorstellen !!! Leuk é ! Ben keiblij🙂

Glenn :

Olivier 🙂

~ door Pauline Grossen op mei 14, 2008.

7 Reacties to “Agence Pauline :-)”

  1. Kan je me aanleren hoe je kopjes en kommetjes kan laten zweven?! Allemachtig…dit wil ik ook kunnen voor mijn kinderen🙂

  2. hoi! pauline is altijd zo behulpzaa hé :p

    X

  3. Ik doe mijn best 🙂

  4. en ge doet da goed🙂

  5. Ohh haha supper !🙂
    Ik heb die 2de, in mijn kamer🙂

    Kussiiee HouvnmijnovercoolePlientjee !! x

  6. Hey Pauline ! super van jou ! dankzij jou en de adressen die je mij gaf heb ik een opdracht gehad bij Loonastar🙂🙂 Het was een heel toffe ervaring en ik hoop dat ik nog de kans krijg om zo een shoot mee te maken ! Nogmaals bedankt meid !

  7. This looks great and fun…
    gaelle

Geef een reactie

 
