Fun met Merre

Dit weekend ben ik dus blijven slapen bij Marilyn , een leuke meid en model uit Nederland en een goede vriendin ! Als wij samen zijn giechelen wij van ’s morgens tot ’s avonds🙂 :-)  Het was die dag super heet en wij hadden al heel de tijd met waterballonen gespeeld toen de mama ons vroeg om mee te helpen  : ze moest hun oude bank op straat zetten want hij werd afgehaald ! Wij deden dat dus en toen vonden wij het een goed idee om foto’s te maken voor de fun ! Om dat moment passeerde even de kat in beeld  en dit is het dus geworden 🙂

kleuren versie of zwart-wit ? ik kon niet echt kiezen🙂🙂

~ door Pauline Grossen op mei 14, 2008.

12 Reacties to “Fun met Merre”

  1. Kleurenversie!

    Het is al redelijk donker en dat maakt het mooii op die foto !❤
    mahal kita
    nwly!

  2. 🙂 mahal kita

  3. leuke foto ! kleurenversie vind ik ook beter

  4. Zo’n professionele foto jong,,
    zo mooi!
    Echt een mooiie foto ^^
    En wat een toeval dat die kat juist passeerde😀
    Want dies echt leuk😀❤.

  5. Ik ga ook voor de kleurenfoto😀

  6. thxs meiden 🙂 jullie zijn übercool , echt “hite” (very hot xpressie in Nederland , wordt aaaait uitgesproken :-):-)

  7. Idd kleurenfoto is gwn te geweldig!♥
    Ti♥Amoo!_<33.

  8. Pauline<3

    Ooh wat lief wat je allemaal bij die foto’s heb gezet (L)

    Ik vond het echt suuperrr gezellig !!:D

    s’avonds in die hangmat:P

    Ons liedje😀 1.00000 keer op een dag zingen :Dlol

    En een lekker ijsje kope(L)

    Echt een Top!! dag

    Wel jammer dat die mensen van de bank ,kwamen anders hadden we nog meer fotos kunnen maken🙂

    (L)xxLoveeYou…

  9. Ohh, supper leuke foto🙂
    Ik ga toch denk ik ook voor de kleurenversie🙂

    Kussiiee LuVjoé! [L]

  10. Voor mij de kleurversie. Leuk beeld is dat geworden, die kat lijkt wel een spook!

  11. Kleur, mag zelfs nog meer gesatureerd. Wie heeft de foto genomen? (Met belichting en al:p)

  12. de mama van Marilyn🙂 ze is fotografe

Geef een reactie

 
