Help !!!!

My Buddy Naomi heeft hulp nodig 🙂 hier een oproepje dan maar é  !

Een vriendin van mij is super fan van the jonas brothers en ze maakt kans om die te ontmoeten ! Je kunt haar helpen door op deze link te klikken en haar video 5 sterretjes te geven 🙂 ook een commentaar is welkom

Go lieveke , Ik duim voor jou Naomi !!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=kHRBz9Xg3tQ

~ door Pauline Grossen op mei 14, 2008.

5 Reacties to “Help !!!!”

  1. Danku meid! khoop je deze zomer nog is te zien<3

  2. ja ik je ook é 🙂 Mis je wel 🙂 was leuk met jou🙂 kus

  3. Voilaa gedaan🙂

    Kussiiee [L]iiefde !x
    Houvnjee Plientjee x3

  4. amai seg naomi kan wel goe engels hé …

    :p hopelijk wint ze !! ze ziet me er een echte jonas brothers-fan uit !!! ik stemde al 5/5

  5. dank u! ja amai ik vind ook dat die super goed engels kan :d

Geef een reactie

 
