Libelle

Ik kreeg onlangs een telefoon met de vraag of ik nog eens voor Libelle wou shooten  :-) Dat heb ik vroeger ook al een paar keer mogen doen  : Ranch girl op een paard  :-) en reportage over de bloesem en voor 1 picnic en lifestyle reportage ! Dit keer werden de foto’s aan de kust genomen  !! Voor een keer had ik chance  :-) en moest ik niet ver rijden🙂 Vanaf de Libelle nummer 22 zul je de foto’s kunnen bekijken en dit een paar weken lang…

Ik had geen fotoapparaat mee maar heb wel af en toe met mijn gsm een foto getrokken  ! Sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb niet altijd een fototoestel mee é  :-)

Hier met Fabien  : ik had al eens met hem samengewerkt  :-) 

 

~ door Pauline Grossen op mei 15, 2008.

12 Reacties to “Libelle”

  1. Libelle, is dat een boekje in belgie? Hie hebben we ook zo’n boekjes waar iedreen instaat. Go girl, laat je maat eens gaan zouk zeggen. Alles ik goed om mee uit te pakken :p

  2. <3333333333333333333333

  3. @Meinona: paulines geen beginnend model hoor!😮

  4. Meinona bestaat niet : is weer een flauwe plezante die een fake naam geeft en een fake email adres🙂 wie zou dat zijn ….. :-):-)

  5. twas weer te peizen🙂 X yana

  6. Popo <33
    Supper, ik ga het zeker gaan kopen !🙂

    Kussiiees Sanela Luvjoé!
    <33

  7. haha keidom die meinonna😀
    zullen wel mooie foto’s worden he Pauline!

  8. tof !

    PS : bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek , is altijd leuk om zo ’n berichtje te krijgen ! Heb nog 2 foto’s van jou en Veerle toegevoegd bij fanfoto’s , die je mij had gestuurd via mail, maar die ik nog blijkbaar niet op de site had gezet. Bij dankwoordje heb ik je ondertussen ook gezet om de foto’s te sturen. Als je wil kan ik ook je site bij mijn links zetten , of als je ’n banner hebt mag je die ook altijd doorsturen.
    xxx

  9. zijt gij n model :O Zo schone fotos , zijt gij al ns in gent gwst ?

  10. ja ik ben dikwijls in Gent hoor 🙂

  11. een super gezellige stad trouwens , mn broer is daar op kot geweest dus ja , ken ik goed🙂;-)

  12. blankenberge :p

Geef een reactie

 
