11-je

Ik had onlangs een shootje met Selina de maeyer ! Hahaha en dan kwam ze opeens af met … reuze oren ! Ze wou een “elfje” van mij  maken  :-)  De visagiste , Noi, heeft ook goed werk geleverd hoor  , ze moest ook de oren make upen om dezelfde kleur te krijgen dan mijn huid ongeveer 🙂

hahaha hier de eesrte foto’s 🙂😉

~ door Pauline Grossen op mei 16, 2008.

13 Reacties to “11-je”

  1. Mooi Baby mooi!

  2. cutiepie! X

  3. Je bent tocht mooier met gewone oortjes!

  4. Oooooooh die bovenste foto is massz mooi Ö
    Zie Pauline daar staan als een elfje jong ^^
    !
    prachtig!❤.

  5. superleuke foto’s

  6. Ohh supper mooiie ftow’s !!🙂

    Kuss Kuss x

  7. PAULIENTJE !!
    JE BENT OM OP TE ETEN ZO !! zo schattig !
    Ikwil ook elfje zijn ! Spelen we samen elfje? ZO SCHATTIG

  8. Zalige foto’s♥

  9. bedankt iedereen🙂

  10. Das kei schattig
    Wauw , elfjes rulezz
    ik ben dus littleangle vn ‘skyrock’ ik was wel nieuwsgierig na dat berichtje dat je toen liet om mijn blog en toen dacht ik dat ik wel is een reactie ging laten ! x

  11. Die reeks is lekker geslaagd!

  12. echt leuke foto’s vooral de eerste!!:)

  13. Awsome pictures !

Geef een reactie

 
