En nu echt trampoline springen :-)

En ik die dacht dat ik het goed kon lol 🙂 kijk eens hier wat mijn vriendin Yana kan 🙂

jaja dat is wat anders é !!!!

hey Yana is da normaal dat ik die foto zo klein heb ? ik krijg dat niet groter :p

~ door Pauline Grossen op mei 18, 2008.

4 Reacties to “En nu echt trampoline springen :-)”

  1. Dat ziet er gevaarlijk uit of niet ? Is dat een turnster ofzo ?

  2. Amai, azo iet graaf! X Hvj

  3. Zalig,Pauline🙂

    xxx

  4. kweet ook niet waarom het niet groter kan. Merci om mij op u blog te zetten é! tis super lief vn u! X

Geef een reactie

 
