Selina het vervolg

Ik heb nog een foto binnen van mij als Elfje 🙂

Fotografe  : Selina de Maeyer

~ door Pauline Grossen op mei 18, 2008.

19 Reacties to “Selina het vervolg”

  1. dank u Selina , je bent ook super sympathiek 🙂

  2. Das gelijk zo’n massz mooiie foto Ö !❤.

  3. pauline is mooi met krulletjes :p
    X lu elfje!

  4. dank u schattekes van mij 🙂🙂

  5. Ooh Pauline kei schattig !!
    Zo van die elfoortjes :p
    Groetjes Ineke

  6. Nice work ! Still your friend !

  7. I love youuuuuuuu. x

  8. Ons kei mooi Elfje!♥
    Ti Amoo Gurl!♥

  9. waaw pauline als elf kei mooi
    mischien kan ik eens een leuke stripverhaal maken over pauline als elf
    dat zou heel mooi zijn he

    groetjes
    dominique

  10. hey dominique 🙂 zou super zijn !!!! dank u !!! je mag ook foto’s sturen voor mijn nieuwe rubriek (bric à brac) allemaal gekke en leuke foto’s (kijk hier rechts bij pagina’s)
    dada

  11. Oew. super mooie pic. ^^

  12. P R A C H T ii G !! x

  13. Ö die foto is super!

  14. wow,heel sgoon meiskn!!
    egt die foto’s zen chik!!!
    xxx

  15. heel mooi! alleen dat oor moet volgens mij iets hoger :S het is ook een andere huidskleur, het lijkt gewoon niet jouw oor! je bent veel te mooi daarvoor😛

  16. haha is ook nie mijn oor gelukkig zeg stel je voor 🙂😉

  17. mooie foto !
    xx
    leen van op model….

  18. sgraag gedaan Pauline!🙂 je bent een supper meid!! groetieeess Selina xxx

  19. ooh zo mooi!!
    Zonder die oortjes leek je ook al op een schattig elfje!!
    dada!!

Geef een reactie

 
