Trampoline

Normaal gezien had ik vandaag een shootje in Frankrijk maar het waren buiten opnames en omdat ze zo slecht weer hadden voorspeld, is die shoot verplaatst naar een andere dag ! Dus had ik opeens een vrije dag en heb ik mij uitgeleefd op de trampoline  !

Hier een paar foto’s  !

~ door Pauline Grossen op mei 18, 2008.

16 Reacties to “Trampoline”

  1. zotte doze!
    ly babe!
    X

  2. Ik wou dat ik ook een trampoline had en er zo’n te gekke foto’s mee kon maken🙂

    Groetjes,
    Janax

  3. Zo’n leuke foto’s meid ^^
    &; dank u voor de lieve reacties ^^
    J’aime Pauline aussi ^^❤.knuffels

  4. Love you babe! x

  5. supr leuwke fotow paulinetje
    mu naamgenootje
    hjg xxx

  6. Paulinetj
    gebt dezelfde broek als mij !
    mooie foto’s

  7. Whaa Plien is flying high!
    Zie ze gaan!:D
    recht naar de top!
    go girl!!:D♥
    We love you!_<33.

  8. Hihi , leuke foto’s pauline !😉

  9. leuke fotos pauline. je hebt u goed kunnen amusren zo te zien:d k wil ook een trampoline in de tuin:d wij hebben alleen een water trampoline.:d

  10. Leuke foto’s

    Ik heb ook een trampoline, da’s echt leuk me goed weer! [=

  11. Ohh supper !!🙂
    Whaha, supper leuke foto’s !!🙂

    Kusss xx

  12. Zoo Cool !
    Da ga egt hoog se !🙂
    HàHà PaulineDeNieuweVogel !

    X. Selma_&Pauline BFFE !

  13. Indrukwekkend mooie reeks.

  14. aaah!!
    Die foto’s zijn zot zalig!!
    zjg!!

  15. Een goude medaille voor Helentje omdat ze zoveel reacties achterlaat !!! HipHiphip HOERA !!! LY !!!

  16. hihi, met plezier hoor😉😀

Geef een reactie

 
