Remenber ?

Wie van jullie kent mijn eerste site nog van heel heel lang geleden ? Remenber ? Die freewebs ? Uren en uren heb ik toen eraan gezeten 🙂 Mijn eerste stappen op het internet 🙂 Dat was nogal wat hé toen !!!! Amai🙂

ik ben voor de leute eens terug gaan kijken , echt waar , dat moet je eens doen 🙂 de foto’s hahahah en de oude filmjes en slideshows en zelfs fashion en beauthy tips en de fameuze beroemde knuselwerkjes die iedereen zo mooi vond ! hahahah jaja

daaraan zie je toch wat voor een kleine pruts dat ik was , niet dat ik nu veel groter ben maar toch 🙂😉 Maar al bij al was die toch nog goed gelukt é🙂

http://www.freewebs.com/pauline_grossen

of kijk eens naar dat hier 🙂😉

http://dupedi.all2all.org/assets/campaigns/958/film_nl.mpg

en heb je nog goesting dan heb je hier een volle lading 🙂

http://www.freewebs.com/pauline_grossen/filmpjes.htm

nog iets gevonden hihi

\

~ door Pauline Grossen op mei 19, 2008.

21 Reacties to “Remenber ?”

  1. Jeeee P’lien =)
    Ik zat gisteren nog aan die site te denken , hihi , hoe ik er opeens aan dacht weet ‘k nie ! Nu kan ‘k hem nog ‘ns bekyken ..

  2. Ooh , da filmke van met Pim opt podium staat er ook op =)
    da was zo leuk🙂
    x

  3. ja geweldig é !!!🙂

  4. bedankt Pauline dat ik het te lezen krijg

  5. Da was de eerste site waar dak vroeger elke dag naartoe surfte😀
    Die was echt cool ^^❤.

  6. hé Nelleke 🙂 heb jij nog een foto van de site die jij voor mij maakte super lang geleden ? mijn allereerste site ? zou cool zijn om die ook eens erop te zetten ! was toen veel werk hé🙂 kweet nog dat jij die had begonnen ergens in december dacht ik ? 2004? kwee da nie meer zo goed :d:d

  7. Hehe :p
    Toen kende je me nog nie ze :p
    Ff nog eens rondkijkn op je oude site :p
    Aja alsj wil stuur ik eens die foto door,,
    maar kvind em echt nie zo mooii ^^
    Maar tis wel een foto me jouw erop😀
    Gij staat er wel cool op😉❤.

  8. Naar waar? :p❤.

  9. kvinnut nie:p
    &; je bent nie online :p

  10. u allerallereerste site as pas grappig! zou een paar fototjes en dn heel tijd meer bezoekers en meer foto’s en dn dagboek en dn waardje beroemd :p haha

    X

  11. hahah ja nu komen er nog veel bezoekers zenne op de site want de teller gaat goe maar die laten niets meer achter gelijk vroeger 😉 en hier komt er massa’s veel volk op !

  12. Gevonden😀 Denkuk😉
    &; verzonden :p
    hebjut gekregen?
    khebbut naar die gmail gestuurd😉❤.

  13. amai ja als ge naar die foto’s enzo kijkt😀 haha😀
    zo “klein” dat je daar op bent tegenover nu …

    xxx

  14. hahha gelukkig é 🙂😉 ik zou wel eens eentje van jou willen zien als ge zo kleinw as 🙂😉 sturen !!! hihi

  15. Mooje Plientje Tog!!😀
    Je bent The Best!!❤

  16. Ook ik heb mijn allereerste weblog bij Freewebs gehad, maar heb er na enkele jaren een verhuisbordje gehangen en ook nr WordPress gekomen, tis veel makkelijker hé?!

    Je zag er wel supercute uit op je vorige site😉

    Groetjes,
    Janax

  17. hahah ik hoorde dat veel mensen die vroeger kwamen op de freewebs één ding het meest missen en dat is het dagboek 🙂 dus ja …dat wist ik niet maar ik heb het vandaag teruggelzen , wel leuk hé ! ik ga dat dan hier een beetje proberen te vertellen é🙂😉

  18. Ohh das langs geleden,
    hij was wel goed gelukt hé ?:-)
    Maar deze site die je nu hebt is nog coolerdercooler😛
    Whiihii mijn nieuwe woordje :p

    Kussiiee x Houvnjee <33

  19. ûbercool of HITE da’s de nieuwste : hite (je zegt aait), heb ik van een cool model uit Nederland 🙂😉

  20. Haha !
    Goe GEzegt Pauline !🙂
    Selma_&Pliien BFFE !

    <3HouVanJe !

  21. Haha, jhaa kheb et gehoord van Lynniiee😛
    Da ge nu alty ûbercool zegt haha🙂

    Kussiiee HOUVNJJEE <33

Geef een reactie

 
