Thank you :-)

Vandaag ,maandag , was het echt een coole dag op school 🙂 Wij hebben niets gedaan , allé toch niets geleerd , geen oefeningen moeten maken , “niente ”🙂 ’s Morgens hadden wij nog een discussie over een theatervoorstelling die wij aan het voorbereiden zijn en in de namiddag was het dan fietsen parcours 🙂 Hebben jullie dat ook zoveel ? Bij ons is dat dus regelmatig ! Dan gaan we met zijn alle naar een super grote parking in de buurt en daar is er een grote tent en verschillende parcours klaar ! Van 2 u tot 4 u hebben wij daar gereden , zigzaggen tussen 2 kegels , op een balk rijden enzo ! Wel heel leuk ! Ik had super veel fun met mijn vriendinnen Nathalie en Elisa 🙂 2 super zotte dozen ! Wij smssen dan ook veel met elkaar na school hahaha ja , ik heb sinds kort een gsm abonnement , dat heb ik gekregen omdat ik volgend jaar naar het middelbaar ga ! Goed zenne , zo een tempo music en nog twadde : 20 euro per maand en 1000 jaja je leest goed , 1000 sms per maand en 40 belminuten !!!! Veel é ! En het beste is : als ge die niet allemaal kunt gebruiken , deuh, dan gaan die mee naar volgende maand ….. zo binnen 6 maand heb ik 4000 smssen nog te goed 🙂 alhoewel hihi ik ken een paar mensen die nu aan het lachen zijn want sommige kregen van mij tot 40 smssen op één dag 🙂 gemakkelijk als ge niet moet kijken natuurlijk hahaha ! Voor de rest heb ik na school wel aan mijn examens moeten werken zoals elke dag , dat is verplicht bij ons op school! Elke dag moet er iets geschreven staan in een schrift anders : straf ! En ik heb een beetje gechat en natuurlijk hier op den blog van alles gezet ! Ik kreeg wel veel reacties en foto’s , zo leuk🙂 Dank u é allemaal 🙂

ook voor jullie bezoek op mijn blog, gisteren waren dat ongeveer 600 bezoekers ! Best veel op een dag vind ik🙂 Super bedankt dus !

knuffels

~ door Pauline Grossen op mei 20, 2008.

10 Reacties to “Thank you :-)”

  1. Ohh cool dat je een abbonoment krijgt !!🙂
    Ja, wij hadden dat ook veel toen ik in het lager zat,
    die fiets parcours😛 Supper leuk !🙂
    Amaii, zo veel bezoekers !🙂
    Hoe meer hoe beter hé ?🙂

    Kussiiee x Sanelaa x3

  2. ja spijtig dat ze niet altijd iets achterlaten é 🙂 maar ja begrijp da ook é tussen mn gastenboek op mn site , dien andere skyrock blog en hier :p:p hahaha + all the rest 😉

  3. woow baby!zoel bezoekers… pauline is hot!
    nice zo’n abbonement🙂 kwil da ook wl ebbn z! want alsek mn rekenignen bekijk:o
    X

  4. ja is nie zo duur hé toch ? allé kvind da

  5. voila zé

  6. kheb

  7. gereageerd

  8. gereageerd nog veel suc6

  9. 😛

  10. dank u maxim 🙂😉

Geef een reactie

 
