Mijn baby JAM :-)

Hoe is JAM onstaan ?Die vraag kreeg ik al dikwijls🙂 Hier het antwoord dus

In begin van vorige zomer kreeg ik een telefoontje van VT4 of ik eens bij hun langs wou komen voor een auditie ! Daar aangekomen mocht ik naar de vergaderzaal gaan waar verschillende mensen op mij stonden te wachten waaronder Anne-Marie Gillis, het “brain” achter JAM ! Ik moest mij dan voorstellen en ik kreeg uitleg over een potentiël programma : JAM ! Ze hadden bij VT4 een project en moesten een piloot aflevering draaien en dan hopen dat het door de programma directeur werd goedgekeurd ! Daarvoor zochten ze dus 2 reporters : een meisje en een jongen MET veel ervaring en lef! Want veel hing van de piloot aflevering af : namelijk een heel seizoen JAM ! Na een hele uitleg moest ik opeens zonder boeh of bah met de cameraman Geert en een micro in de gebouwen van VT4 ronddwalen en interviews afnemen van de BV’s daar ! Wat ik dus ook gedaan heb ! Ik vond het heel leuk natuurlijk ! Maar toch was ik ook wel zenuwachtig ookal liet ik het niet zien want ik wist dat ze “veel” van mij verwachtte ! Daarna was het wachten geblazen op een antwoord ! 2 weken later : telefoon ! Of ik nog eens naar VT4 kon komen ! Daar zat ik terug in de vergarderzaal met allemaal “grote” mensen🙂 Iedereen was dolenthousiast over mijn auditie🙂 Anne-Marie zei dat ze veel had gelachen , dat ik zonder schroom iedereen kon interviewen en nog humor kon gebruiken ook ! De dag van mijn auditie was het toen middag op VT4 en behalve Marlene de Wauters , Veronique ,Hans en een paar andere liepen er niet heel veel volk rond en aan de ingang stond er een soort levensgrote kartonnen Firmin alias Chris van Durpel ! Ik ben er dan maar op afgestapt, heb hem geinterviewd en op het einde zeg ik dan iets van : u staat daar maar zo stijfjes, een probleem ofzoiets🙂 Daarmee hebben ze naar het schijnt goed gelachen 🙂 en was ik dus aangenomen ! Maar het belangrijkste moest natuurlijk nog komen é : het draaien van de piloot aflevering zelf ! Begin augustus was het dan zover en belde ze mij op ! Wij gingen de piloot aflevering in de zoo van Antwerpen draaien waar juist een baby otter was geboren ! Uiteindelijk kreeg ik pas eind augustus de bevestiging : Jaaaaaa JAM was geboren 🙂 Wolf en ik waren best fier en de hele ploeg ook ! Je ziet het dat het niet zomaar op 1-2-3 is gegaan é ! Ondertussen is JAM gegroeid … is het een tof programma geworden en kan iedereen een reportage doen , wat wel leuk is voor de kids natuurlijk🙂 En ik heb er al heel goede gezien !

Op aanvraag van mensen uit Nederland zoals Kees en Nelleke bv , zet ik hier even mijn 2 laatste reportages ! Zij kunnen namelijk VT4 niet ontvangen 🙂 Op mijn site staan er ook nog een aantal ….

Tijdje geleden mijn zoveelste jam reportage gedaan ! Was zoals altijd heeeeeel leuk ! Dit keer ging het over totaaaaaal iets anders nl De Special OLympics !

Vodpod videos no longer available.

en hier de voorlaatste : Nacht van de Vlaamse televisie Sterren

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 21, 2008.

13 Reacties to “Mijn baby JAM :-)”

  1. Dank u Pauline, je doet het goed hoor

  2. Het ziet eruit alsof je heel relax bent ! Proficiat

  3. Je doet het supper popo !🙂
    Ik heb tot nu toe altijd gekeken =D

    Kussiiee x

  4. Dank u lieveke 🙂 je moet je aanmelden é ! kun je dat ook doen !!!!

  5. Hehe dank Uu meid,
    als ik eens een zelfverzonnen tekstje op 1 van uw foto’s moet doen, moejut maar zeggen hé😉

    Kga strx ff heel uw tekst hierboven lezen :p
    maar kben nog aan het leren😉❤.

  6. Pauline, je doet het allemaal geweldig!

    Laatst ik was naar JAM aan het kijken,
    met die special olympics,
    en ik zie jou, en zo tegen iedereen:
    PAULINE IS OP TV! PAULINE IS OP JAM!
    en iedereen zegt dan zo, amai die doet dat goed!

    & Ik zo super trots, omdat ik dan kon zeggen; Dat is mijn vriendin!!

    Pauline ; You Go Girl!
    I LOVE YOU ♥!

    Dikke kus x
    Kelly

  7. Jij kunt dat wel goed hé zo poseren,acteren,presenteren :p

    Groetjes Julie X

  8. Dank u Julie 🙂

  9. ouhh zo leuk !! zo tof dat jij de piloot hebt kunnen draaien ,
    dus eigenlijk ben je een beetje 1 van de stichters van Jam hé ;

    xxxx ezra

    ps:/je doet het goed meid …

  10. Je doet het echt super !

  11. Nog veel succes op tv😉

    Kus
    Gwen x

  12. Dag lieve Pauline
    Wat tof dat ik op je blog wat lees over JAM!
    Ik heb inmiddels zelf een blog, altijd welkom dus🙂.

    Ondertussen woon ik in München en word ik in november mama!!!!

    Warme knuffele en succes met wat je doet.
    We komen elkaar nog wel eens tegen in de wereld van televisie.
    Anne-Marie Gilis
    http://annemarie.iblogs.be

  13. […] rug ! Als ik dan ’s avonds eindelijk thuis was en ik keek op mijn blog dan zag ik dat ik een reactie had gekregen van Anne-Marie Gilis , zo lief van haar, ze is de stichter van […]

Geef een reactie

 
