Miss Cutie :-)

Onlangs kreeg ik weer foto’s van de modellendag en dit keer waren het foto’s met little Rayna🙂 Ze is maar 4 jaar maar poseert zoals de grote🙂 jaja de toekomst in het wereld van kindermodellen is verzekerd !!! Rayna heeft dan ook een “boontje” voor mij en volgt mij zo overal 🙂 en als wij op de foto moest met heel de groep dan kwam ze altijd bij mij staan  ! Zo een cutie🙂 Je doet het goed Rayna  ! Doe zo verder  !

~ door Pauline Grossen op mei 21, 2008.

15 Reacties to “Miss Cutie :-)”

  1. Ja het nieuwe topmodel van Belgie is al bekend, eerst Pauline en dan Rayna, ze moeten allebei nog wel een beetje groeien

  2. twee cuties op 1 foto!😮
    dak meisje eeft super mooie krulletjes!
    X

  3. ja ik ben ook stikjaloers op haar mooie krullekes 🙂😉 Wish ik had zo mooi haar !

  4. Die eerste foto van jullie vind ik OVERGEWELDIGMOOI! <333

    Superschattige kindjes allbei😀
    xXx
    Mahal kita!

  5. Wiiiii ^^
    Moesten jullie kunnen komen zalluk wel eens alle informatie geven vanaf dat ik er meer over weet😉❤.houvnjullie

    En Paulinemeid😉 Sjieke foto’s ze😀 Zo’n koddig kindje ^^

  6. Hehe😀
    Ochère meid tog :p
    Zeker weten dat het u nog zal lukken😉
    Ge ziet er me wel een lenige uit😉❤.

  7. Hehe ja😀
    Oooh kwil zo graag ene nieuwe foto :p
    Tis echt wel nodig! Maar die komt er zeker nog hé meid😉 Als ge eens een optreden hebt of iets te doen ebt in de streek rond Brugge ofzo,, magjut ook zeggen é😉
    &
    zo’n leuke naam voor een theater stuk😀
    ECht sjiek,, wanneer ist dat ut theaterstuk gaat worden gespeeld &; waar? ^^
    Veel succes op uw eerste repetitie é meid😉❤.

  8. Dank Uu meid😉❤. Tot strx😀

  9. Super lief met kleine Rayna!:D

    Love u! Ti Amoo!_<33.

  10. Soo supper lieff !!🙂

  11. Amai Plientje, kei leuk deze blog! Zo tof dat Rayna’s fotokes erop staan! Dikke knuffel van Hilde en kleine Rayna

  12. Die kleine doet het goed! Vooral de laatste foto vind ik lekker brutaal!

  13. ohhh zo’n mooie foto’s zo’n koddig meiske
    pauline you really rocks … je bent kei cool

    xxx van ezra
    ly

  14. Wie naar jou kijkt ziet het meteen ! Ze straalt gewoon altijd ! Je hebt ook zo een lieve uistraling ! Volgens mij moet het heel leuk zijn om jou als vriendin te hebben !

  15. aaah!!
    De eerste foto van jullie is super cute!!!
    -xXx- jes

Geef een reactie

 
