I’m a big girl now :-) ;-)

Ik kreeg verleden week een toffe verrassing in de bus ! Omdat ik mijn communie heb gedaan mocht ik naar de bank gaan en daar kreeg ik dan mijn eerste bankkaart🙂 met direct 12euro50 geschonken door de bank zelf ! Leuk toch ?

Mijn bankkaart ziet er nu nog heel normaal uit maar ik mag het “personaliseren” zoals ze dat zeggen : dus een foto naar keuze erop laten plakken ! Ik ben nog aan het nadenken hoe of wat ! Maar ik zal proberen iets origineels te vinden 🙂 Misschien één of ander tof werkje van jullie 🙂

Nu ziet het er toch maar zo gewoon uit :

maar alles kan é ! Zoals dat hier : hebben jullie dat ook ????

By the way, over totaal iets anders 🙂 Vandaag heb ik gemerkt dat het schooljaar bijna gedaan is! En weet ge aan wat ? Aan mijn schoolagenda 🙂 die nog maar 5 bladzijden telt !!!! 5 bladzijden voor 5 weken school ! JAJA het is bijna vakantie zeg 😮

~ door Pauline Grossen op mei 22, 2008.

19 Reacties to “I’m a big girl now :-) ;-)”

  1. Ik heb ook zo’n bankkaart ja😀
    Haha, maar omdat ik behoorlijk bezeten ben van musicals:p, heb ik er een foto laten opzetten van de cast van “Beauty and the beast”😀

    En idd het einde van het schooljaar is in zicht! Ik heb nog welgeteld 8 dagen school :O en dan zit mijn eerste jaar in de hoge school er al op! Wat gaat de tijd toch snel!

    xxx

  2. nee geen bankkaart
    heb er gen behoeft aan, en ik krijg er ook pas eentje op mijn achttien.

  3. ik denk dat het vooral voor proton is voor op school enzo alhoewel zit dat er wel op ??

  4. amai Silke ! 8 dagen nog maar !!! Hoe ist gegaan meid voor je eerste jaar hoge school ? Moeilijk ?

  5. Ohh supper leuk !🙂
    Jhaa, bijna school gedaan🙂
    JOEHOEE, Vakantiiee =D =D
    Dan kunnen we mss nog iis met heel de groep afspreken🙂
    Kussiiee xx

  6. Super leuk Plientje!
    ik heb ook nog zo een zoals jou:P
    moet dat ook dringend eens verandere;)
    xx Knuffels♥ Ti Amoo!_<33.

  7. Hoi Pauline
    je hebt een superblog.
    Ik heb de filmpjes bekeken van Jam, een programma die ik niet kende, omdat ik VT4 niet kan ontvangen. Het zou tof zijn als je het regelmatig eens op je blog plaatst.
    Een foto voor op je bankkaart, moet je zelf kiezen. Iets wat vanbinneuit komt.
    Saluu
    Gr.
    P-TER

  8. Ben het met P-ter eens, zo iets moet inderdaad van binnenuit komen, en een eigengemaakte foto of een portet van jezelf toont je eigen, unieke persoonlijkheid.
    Succes met die laatste paar weken school, Pauline!

  9. Haha ik heb mijn bijdrage al gedaan voor de bankkaart😛

    xXx

  10. zoiets noemen ze “klantenbinding”😉 aangezien er is aangetoond dat mensen zelden van bank veranderen willen ze er zo vroeg mogelijk bij zijn!

    je zult je enthousiasme voor banken nog wel verliezen :o))

    maar laat dit het plezier van die 12 euro niet temperen!

  11. Paulientje
    Ik zou kiezen voor de 4de foto (met je handen op je wangen) van je weblog. Ofwel staan er plots miljoenen euros op je rekening en ga je zeggen: ‘Goooooh, ben ik zo rijk?’ ofwel staat er niets meer op je rekening en zucht je ‘Sta ik nu weeral in het rood?’. Aan jou de keuze😉

    Lieve groetjes
    Stijn

  12. hahah Stijn ! Goed gedacht 🙂 bij mij zal meer zijn van : oeps ! is het al op 🙂😉

  13. Het was een tof eerste jaar😉
    Maar het gaat allemaal zo snel! Nog maar 2 jaar en dan moet ik al gaan werken :p denk dat ik dat toch nog niet zo zie zitten, ga er nog wel een paar jaartjes bijdoen :d Hihi

  14. hoi! ik heb ook zo’n kaart en heb ze oaten ‘personaliseren’ :p is wel leuk é?

    X

  15. Hhé leuk seg 🙂

    ik heb nu al iets meer dan een jaar mijn bankkaart en ik heb hem al veel kunnen gebuiken .

    xx KUS !

  16. Tof!!!😀

  17. Nog eens proficiat met je Vormsel, Po’tje😉
    & Zo tof dat je nu jou eigen bankkaart hebt.
    G’kunt er bvb. Bill opzetten.😀
    Jaja, nog eventjes & ik ga nr Tokio Hotel vr de eerste keer, hihi ^^
    Hou vn je

    + Mag ‘k u nieuw msn ng ies.
    Thankyoou

  18. Bij welk modellenbureau zit ge ? ghebt kei schone fotos,,

  19. Dank U Sarinah ! Ik zit bij verschillende bureau’s🙂 Wil je de namen , stuur gerust een mail naar paulinegrossen@gmail.com en ik geef het allemaal door ! xxx

Geef een reactie

 
