Dobber

Een tijdje geleden kwam er iemand bij ons op bezoek en hij had tijdschriften mee van vroeger om tijdens de reis te lezen ! Ik , curieuzeneus zoals altijd, ging eventjes kijken in de tijdschriften (Bambini, …) en ik ben aan het bladeren en opeens zie ik mezelf daar in een advertentie voor Dobber  ! Wel leuk want ik had de foto wel gezien maar nooit wat ze ervan hadden gemaakt als advertentie 🙂

Ik heb het dus gescand🙂

~ door Pauline Grossen op mei 23, 2008.

10 Reacties to “Dobber”

  1. Mooie foto Pauline of mag ik zoals iedereen ook Plientje zeggen🙂😉

  2. hey paulinetje ,
    haha leuke foto :p ,
    tof meisje
    én toffe blog .

    x x x !! kissis EzratJ

  3. Dat is al een oude foto, je was daar 8 of 9? Toevallig dat je erin stond

  4. ja ik denk 9 ? ja wel leuk 🙂

  5. Haha All-stars the way of life (ll)

  6. Hehe ze kent de songtekst van Bubbly zunne😀

    Oooooh oe n koddige foto ^^
    Zo jong daj precies nog was,,
    wel een leuke advertentie😉❤.

  7. Hehe dan zijn we met 2 die dat constant zingen😀❤.

  8. Ja dat is leuk hé zo eens oude advertenties terugzien:D
    Tis echt een knappe foto!
    Toen was je ook al zo’n superModel!♥

  9. Wel leuk om jezelf ergens tegen te komen!

  10. Supper leuk !🙂

    Kuss x

Geef een reactie

 
