Surfbabe :-) ;-)

niet jalours zijn !!🙂
ik mocht vandaag een reportage maken voor VT4 en dankzij JAM … (tromgeroffel :p) voor de eerste keer in mijn leven ……..
… golfsurfen !!!!!! superleuk !!! maar héél erg moeilijk het lijkt veel makkelijker dan het is ! ik heb me zo hard geamuseerd ! met die plank :p

MAAR ik heb veel water binnengekregen !!!
mijn monitor zei dat ik veel talent heb :d heel grappig ik dat klein meiske op zo’n super grote plank (die ik amper kon vasthouden ) maar ik kon er wel op recht blijven staan , niet slecht toch voor een eerste keer !!!
mini cursus golfsurfen volgens pauline .;;
– je moet niet te veel naar voor en niet te veel naar achter gaan liggen
– als de golf een paar meter achter je is moet je gaan peddelen !!!
– dan voel je de golf onder je plank door gaan en moet je recht springen !
linkshandigen met linkervoet voor en rechtervoet achteruit
rechtshandigen met rechtervoet voor en linkervoet naar achteren …evenwicht zoeken, in de knieën zakken…
zo een spoedcursus golfsurfen …
watch me in the water … ik heb echt de smaak te pakken en ik ga dat zeker verder doen 🙂

~ door Pauline Grossen op mei 25, 2008.

16 Reacties to “Surfbabe :-) ;-)”

  1. woow baby! zo tof!
    X

  2. jwouuuuuwwwwwwwwwwwwwie !!!! amai pauline … hahah leuk !!! en een nieuwe hobby ??? :p lijkt me leuk maar moeilijk haha;

    xxx x x x xxx
    ezratJ ly

  3. Zo massz sjiek meid !❤.

  4. Choezie ik kan niet wachten tot na mijn examens als jij het mij gaat leren Kita

  5. echt doen wij é ! ge zult zien !! is kei cool !!!

  6. e girlzzzzz, toen ik daar was heb ik zo gevraagd of je zo lessen kon volgen en de monitor zei van ja , ook in een groep ! Zou het nie leuk zijn moesten wij samen, met een hele bende deze zomer een les volgen ? serieus é !

  7. ik wou deze zomer op surfkamp gaan met vriendinnen maaar ik mag NIET van de dokter van mn ouders wel😥 !!

  8. Woow Plien😀
    zou zalig zijn😀
    maar ja dan moet je daar wel naartoe geraken hé😛
    Het zijn echt coole foto’s😉
    xx Knuffels Ti♥Amoo!_<33.

  9. Ohh haha supper !🙂
    Jhaa, zou wel leuk zijn =D
    Zo met heel de bende😛

    Kussiee xx Mooie ftow’s !

  10. Als dit de eerste keer was dan had je het vlug te pakken! Goed gedaan!

  11. amai en gij kon dat dan ook nog echt jij bent een wonder

  12. :p😉

  13. Je doet dat goed voor een eerste keer!
    Off topic: mijn foto’s van de skimboarder zijn niet genomen tijdens de watersportdag, maar twee w-e er voor, tijdens Kites International. Ik nam er ook tijdens de watersportdag, op zaterdag, maar die zijn zo goed niet.
    Jammer dat ik je miste, ik maakte foto’s van een TV interview op het strand tijdens het Kites International w-e, van een surfers die participeerden aan de North Sea Cup. Maar jij was daar dus niet bij, jammer genoeg. Maar goed, we komen elkaar wel nog eens tegen.

  14. Amai , je kan het precies al goed !
    toffe foto’s !!
    x

  15. Surfen op de Noordzee is nu niet bepaald exotisch te noemen, maar je hebt het er precies goed vanaf gebracht!

  16. amaaai zo tof!!
    je had het duidelijk naar u zin😉
    -xXx-jes

Geef een reactie

 
