Jeroen !

Wat zo leuk is aan shootjes op tfcd basis is dat je ALTIJD speciale dingen kunt doen en van “personage” kunt veranderen ! Ik hou ervan om iemand anders te kunnen zijn : soms ben ik “gewoon” een meisje van 11, dan weer een punky , dan een diva , dan een pierrot of een jaren 50 rock girl, Bill van Tokio, een Elfje of Belle van Belle en de Beest … alles kan ! Dat is juist super 🙂 Een tijdje geleden had ik dan zo een shoot met jeroen vd Lubbe ! Hij wou een “dark” shoot , beetje gothic en punky🙂 Ik heb lang bij de schmink gezeten (dank u DIDI trouwens) en ook de accessoires zijn belangrijk : sieraden, kleuren van kledij, schoenen, hoedjes, handschoenen🙂 Ondertussen is de volgende afspraak met Jeroen al gemaakt en gaan we weer voor totaal iets anders 🙂 Shooten op tfcd basis doe ik nu ongeveer al 2 jaar en ik heb al heel wat foto’s gekregen en leuke fotografen leren kennen ! Mijn lijst met fotografen die eens met mij willen shooten is nog lang dus ik zal niet direct stoppen daarmee trouwens ik doe het veel te graag ! Maar er zijn fotografen waarmee ik zeker opnieuw ga shooten… zoals Giel , Phil, Selina en Liesje bijvoorbeeld … en nog anderen maar dat zal nu even moeten wachten tot tijdens de grote vakantie 🙂

Hier dus foto’s van Jeroen van de Lubbe

~ door Pauline Grossen op mei 26, 2008.

12 Reacties to “Jeroen !”

  1. Keeii leuke foto’s !! x

  2. Ik zou je er niet in herkend hebben! Hier ben je heel duidelijk iemand anders.

  3. ohh die 2de vind ik heel mooi en de eerste natuurlijk ook .
    zo leuk

    xxx ly
    EzratJ

  4. PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE PAULINE

    mooie foto’! tis weer eens x anders.
    Nice shoes xD

    X

  5. mega mooi

  6. Dank U Syd ! Knuffels
    xxx

  7. super!

  8. We hadden je al eens gothic gezien (de Salgado-shoot) en dat was al neig. Dit is een schot in de roos, well done Pauline!

  9. Mooie foto , vooral die eerste is tof !
    x

  10. Prachtfoto’s nzu (‘:
    &n’ Die broek is egt wl mooi zah ö (:

  11. dank u! ja is één van mn lievelingsbroek 🙂

  12. amai!! toffe outfit😀

Geef een reactie

 
