Yeah man :-)

vandaag heb ik een super toffe en coole sportdag gehad !!! we hebben super veel gedaan …
zoals =
modderparcours , touwparcours ,penalty trappen , deathride ,tennis , rugby (ik heb een paar schrammen🙂 ) ,handbal , frisbee en new games
veel hé !!! ik heb nogal gezweten!!!
het alller tofste vond ik de deathride , maar ook moeilijk want je moest via een touwladder naar boven klimmen en dan op dat verhoogje klimmen …:p en dan moest je aan zo’n touw hangen en je laten vallen creepy …
:p😉
maar met de modder en touwparcours werd je nat want die parcours waren boven een kikkerdril-slootje … en iedereen is er in gevalen !!! ik 2X maar sommigen uit mijn klas meer dan 6X … haha . ik heb me echt geamuseerd. en rugby vond ik ook heel erg tof ;
dank aan mijn vriendinnen waarmee ik zoveel lol heb gehad ;;;-)
er volgen nog enkele foto’s die ik tussendoor bij het enige vrij momentje namelijk eten heb gemaakt .

Daarna was ik KAPOT maar ik moest nog naar de dictieles en kon niet thuis blijven want ik heb binnenkort examens en ik moet van alles voorbereiden , ook een groepswerk ! Vandaag ook weer een telefoontje gehad om te vragen of ik vrij was op 21/7 voor een shootje voor PMC , maar zoals altijd heeft iedereen , dit keer alle meisjes tussen 10 en 16 jaar, zo een telefoon of mail gekregen en wilt het dus bij lange nog niets zeggen ! Eerst vragen ze wie kan , dan tonen ze de foto’s van deze mensen aan de klant en pas dan wordt er beslist of komt er nog een casting, wie weet ! Als je wilt kun je zo elke week naar een casting gaan :p:p maar ja … iedereen krijgt dan tenminste een kans en zo hoort het , me dunkt 😉 :-)!

By the way 🙂 die 2 zottekes daar zijn Elisa en Nathalie 🙂 Girl Power 🙂😉

~ door Pauline Grossen op mei 26, 2008.

8 Reacties to “Yeah man :-)”

  1. hihihi !! leuk !!! lijkt en klinkt tof

  2. hey,pauline ja het was leuk ik zit wel niet in je klas maar ik was er met mijn klas ook.ik heb je gezien en het was leuk om je nog eens te zien je bent echt een cool meisje je bent men bffe hvj🙂 xxxxxxxxxxxxxxx

  3. Ik ben al moe enkel en alleen van dit hier te lezen 😉 Groetjes

  4. Ohh keii leuk !🙂
    Wij hadden de donderdag ook sportdag,
    wij moesten dan sponserloop, vermoeiend !😛

    x3 Kussiie

  5. Superleuke foto’s!

  6. zo tof!
    en zien we ook nog es wat jij daar allemaal uitspookt op school:-)
    X

  7. tof dat je je geamuseerd hebt🙂
    x

  8. Hey po pralineke,
    echt een supercoole foto (alle fotos trouwens)
    kei tof om te lezen en te zien😉

Geef een reactie

 
