Vermist

Dankzij Dominique heb ik vandaag een aantal foto’s gekregen van mij toen ik meedeed in Vermist ! Ik ben daar Lea, één van de dochters van Joke Devynck ! Bedankt Dominique om mij de foto’s op te sturen want ikzelf heb die episode van Vermist niet kunnen zien en ik heb het ook niet opgenomen 🙂 Misschien raar maar ik volg niet alles wat ik doe en vergeet dikwijls waar en wanneer ik ergens te zien ben !  Wat mij interesseert is de ervaring en het draaien zelf en het acteren  :-)  Mezelf daarna bekijken op tv doe ik bijna nooit ! Zo zijn er talrijke spots die ik nooit heb gezien …. en ik spreek dan niet van fotoshoots … 50% ervan heb ik nooit gezien🙂 Ik zit er eerlijk gezegd ook niet achter te vragen  ! Als ik dan iets heb , is het omdat mensen mij dat opsturen of mailen  ! Bedankt dus daarvoor !!!!

~ door Pauline Grossen op mei 27, 2008.

18 Reacties to “Vermist”

  1. I don’t understand your language but your pitures are amazing !

  2. Supperleuk die fto’s !! =D

  3. Was superlief!

  4. Ik ben stikjaloers: jij mag Joke Devynck knuffelen🙂

  5. Heej Po! Superleuk! Ik mag 24 juni gaan draaien voor “Vermist” hihi, ben benieuwd!

  6. Hej’x meid,,
    ja kheb nog altijd geen foto’s :p maar Lara eeft ze nog nie op de pc gezet😉
    Me mij is alles goed😉
    &; medu?
    Zo’n sjieke foto’s meid ^^ Zeeft weer eens gestraald ze op vermist😀❤.

  7. Hehe dat dacht ik wel meid😀❤.

  8. Super wat je allemaal doet en
    je doet het steeds met een glimlach.
    Doe zo verder.
    Gr
    P-TER

  9. Hey Hey ,
    mooie foto’s !
    xxx

  10. haha mooi pauline … en jOKE !!!!!!

    xx ezratJ

  11. Suppah mooie foto’ss❤

    xLore

  12. hihihi :p

  13. Pauliine Is mooii !! ❤
    Ly. x

  14. bedankt iedereen 🙂

  15. Heb dat stukje waar je in mee deed ook gezien:D
    ik was net aan het zappen en dacht
    laat ik het maar even staan wie weet;)
    en plots Spurtende Plien in beeld:D
    Was echt tof! xx love U!_<33.

  16. Ik heb die episode toevallig gezien! :p
    Zitten al je draaidagen er al op voor Vermist?
    Ik zit normaal 27 juni op de set😉

  17. geen idee🙂 ben de dochter van Joke dus zou het kunnen dat ik nog moet gaan voor de nieuwe afleveringen 🙂

  18. Mooie foto’s ,
    Doe nog zo verder meisje ,
    je foto’s zijn schitterend.

    Groetjes en kusjes en knuffels
    Van Mara xxx

Geef een reactie

 
