whieeee

Ik kreeg alweer een foto van Selina en ik postte de foto op een site en ik kreeg zoveel massa’s reacties erop !!! Amai ! En zo goede  :d:d:d ik had het niet verwacht hoor ! Ik weet niet van jullie ervan vinden maar alle reacties tot nu toe zijn super super positief  !🙂 leuk é

~ door Pauline Grossen op mei 27, 2008.

15 Reacties to “whieeee”

  1. ja zeg ! Fantastisch ! je ogen !!!!

  2. Zoals eerder gezegd!
    Prachtig mooi beeld!
    Geweldige Styling!
    Echt mooi portret!
    Houden zo Lil Sis!
    Ti♥Amoo!_<33.

  3. Heey Pauline!
    Supermooie foto!😀
    Echt mooi gedaan!
    Je ogen enzo!
    Perfect =)
    Ga zo verder!😀
    Dikke Duim! ^^

    xx Charlotte

  4. Dat is een fantastisch portret! Ogen om U tegen te zeggen!

  5. Geweldig portret !!!
    Heel inspirerend.

  6. dit is echt een PRACHTIGE FOTO!

    Wonderfull!

  7. Amai Pauline!
    Echt supersupermooie foto!!!

  8. goeie fotograaf en prachtig model, super!

  9. Bedankt iedereen 🙂 xxx

  10. Nie moeilijk dat die reacties zo allemaal superpositief zijn,
    tis dan ook weeral een prachtfoto hé meid😉❤.

  11. SUPPER MOOII !! =D

    x3

  12. Wauwieee =)
    Mooi portret ! Je ogen , echt mooi !
    xxx

  13. Euhm… ik had je eerlijk gezegd bij een eerste kijkbeurt echt niet herkend :-s Wel een mooi portret met een zalige blik in je ogen!

  14. Suupeer mooi !
    Echt waar ! (:
    Hoe maakt gy zo een filmpje ?
    x

  15. het is ook een super mooie foto!.
    x

Geef een reactie

 
