JOEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE

Ik heb de hoofdrol gekregen in het theaterstuk : Zohra en de Berbers ! Het is geen super grote rol en geen super productie maar het is een begin en mijn eerste keer é 🙂 Voorstelling is al binnen 4 weken  in de branding in Middelkerke en zal ook dienen als afscheidsfeest voor het 6de leerjaar  snif snif , we gaan tranen zien vloeien !!! Ik moet dus nu veel , heel veel oefenen want veel tijd heb ik niet! Costums zijn al klaar en de mevrouw die dat regisseert , presenteert dat ook als haar eindwerk ! Ik ben benieuwd  !

Ook leuk om te weten  : tijdens mijn reportage voor VT4 voor de watersportdagen, zijn er veel foto’s genomen en ik kreeg net te horen dat er hoogstwaarschijnlijk een groot deel zullen gebruikt worden als promotiemateriaal voor volgend jaar :-)  cool !

En dan werd ik nog gevraagd om naar een casting te gaan voor Bergère de France maar het is donderdag tijdens de dag (slim!) en tot in de late namiddag ! Maar ik red het dus niet om op tijd in Brussel te zijn! Pech dan voor de mensen die een beetje ver wonen é !

En ik kreeg ook een tekening gemaakt door Dominique ! Super mooi !!! Dank UUUUUUUUU🙂

~ door Pauline Grossen op mei 28, 2008.

10 Reacties to “JOEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE”

  1. Proficiat =)
    Ooooh , afscheidsfeestje van de lagere school.. Dat heb ik al 3 jaar achter de rug hihi ! In september zit je ook op de grote school ! Dan zyn jullie weer de kleinste inplaats van de grootste.
    xxx

  2. ja amai stel je voor :p terug de kleinste :p:p had ik nog nie aan gedacht :p

  3. oo Supper Pauline!! das keigoed nieuws!! Ik duim voor je!!😀 xxx

  4. gooooo plien! doe da goed é🙂

    X

  5. Oooh zo goed van je meid ^^
    Kben echt fier op u😉
    Ze gaat daar schitteren op da toneeltje😉
    Kbent zeker😀❤.

  6. Supr Meisj!
    Laat ze daar nog maar eens zien
    wat voor een geweldige actrice
    ze daar in Middelkerke hebben:D
    Knuffels!Ti♥Amoo!_<33.

  7. Proficiat ! <33
    Je gaat het supper doen,
    zoals we van jou ondertussen
    al gewoon zijn =D =D

    Kussiiee x3

  8. dank u paulinetje voor de tekening op de zetten
    ik heb er nog een hoop liggen
    en zal er nog heel veel maken
    mischien wel een boek net zo dik als de telefoon boek

    groetjes
    dominique

  9. leuk nieuws da van vt4
    en een hele mooie tekening

    dikke kus
    xxx<333

  10. Mooooooi gétekend.<3

Geef een reactie

 
