Michael

Vandaag nog naar de cinema geweest met mijn vriendin Elisa! We zijn naar de film What happens in Vegas gaan kijken ! Het was keileuk ! Toen ik dan terug thuis was , merkte ik op mijn blog dat Michael McCabe iets had achter gelaten op de pagina “about”! Zo lief van hem en daarna had ik ook een mail van hem gekregen ! Wij hebben een beetje naar elkaar gemaild en dingen afgesproken (!) en dat alles deed mij terug denken aan de mooiste dagen in mijn leven die ik beleefde in Miami ! En toen bekeek ik al de foto’s terug … amai wat was het toch zalig 🙂 Wel ik heb een aantal foto op een pagina “Miami” geplaatst ! Sommige foto’s zijn door mama en anderen door mij genomen 🙂🙂

enjoy …

First mister Michael in actie 🙂 go to : http:/:paulineg.wordpress.com/miami


~ door Pauline Grossen op mei 28, 2008.

5 Reacties to “Michael”

  1. mooie foto Pauline! Ook op je pagina Miami zijn er mooie tussen! Ik krijg een vakantie gevoel .. nog een beetje wachten …

  2. You are my girl,, and I know you will always be there for me!
    But I’m always there for you, because we need eatchother😀 daar ging ons gesprek gisteren helemaal om hé lieverd <333

    Love u so!

  3. Suuuper Popo !

  4. Supper ! =D
    Leuke foto’s ! =D

    x3

  5. Ookal sûpeér mooi!

    x Jeskk. @webpet [M.]y_own^

Geef een reactie

 
