Sprechen Sie Deutch ?

Abseits für Gilles( Buitenspel)

Gevonden op een duitse site ! Ik wist wel dat de film Buitenspel veel prijzen had gewonnen in Duitsland maar er is wel heel raar om jezelf en je naam te zien staan op zo een DVD in het duits ! Ik zou die wel eens willen zien , om te weten hoe ik klink in het duits hahaha moet wel komiek zijn , denk ik🙂🙂

details zur Sendung

KiKa
Fr, 06.06.2008,
19:25 – 20:55 Uhr
Abseits für Gilles
Kinder

Jedes Wochenende jubeln unzählige stolze Väter am Spielfeldrand ihren Söhnen beim Fussballspielen zu, schimpfen auf die Schiedsrichter und kritisieren laut die Unfähigkeit der Trainer.
Regie: Jan Verheyen
Mit: Joke Devynck (Anne), Filip Peeters (Bert), Hans de Munter (Dr. Kaaiman), Warre Borgmans (Dr. de Vlieger), Willy Kabera Manzi (Désiré), Pauline Grossen (Emma), Ilya van Malderghem (Gilles), Peter Bulckaen (Joris), Dirk Van Dijck (Kommissar Willems), Ninke Gryp (Lies), Kris Piekaerts (Mark), Félicité Mukazibera (Oma Désiré), Peter Van den Begin (Schiedsrichter), Stan Van Samang (Talentscout), Stany Crets (Trainer der Fussballmannschaft)
Buch: Ed Vanderweyden
Weitere Ausstrahlungen: Abseits für Gilles
(Stereo) (16:9)

~ door Pauline Grossen op mei 28, 2008.

3 Reacties to “Sprechen Sie Deutch ?”

  1. Mijn zoon heeft de film zeker 10 keer gezien ! Wij hebben trouwens de DVD thuis ! Wist je dat de film ook in Amerika is uitgekomen en daar ook behoorlijk succesvol is ? Ik moest vragen van mijn zoon of er geen sprake is van een vervolg ?

  2. Zalluk zeker doen meid😉
    DaNK UUUUUUUUUUUUUUUUU
    Zo sjiek jong int Duits :p
    Nie m’n favoriete taal xD Maar tis wel sjiek zo ^^
    Zou uw stem er nog tzelfde op klinken? :p❤.

  3. geen idee ! Ik denk dat het iemand anders spreekt ! Dubbing noemen ze dat :d

Geef een reactie

 
