Tokio Hotel

Vandaag kreeg ik een super verrassing van mijn “mamy” ! Ze had voor mij een Tokio Hotel t-shirt gekocht ! Om mij een beetje moed in te spreken omdat de examens er binennkort aankomen ! Van 9 juni tot en met 20 juni, elke dag één of meerdere examens :p:p !!!! Lang é !!!

Maandag begin ik met Frans : schriftelijk en mondeling ! Allé waarom geen duits zeg , dankzij “the boys” van TH kan ik al aardig wat duits🙂

Allemaal samen : zingeuuuuuuuuh🙂;-)

Kom und rette mich ….ich verbrennen innerlich … kom und rette mich …. die Prüfung, wil ich nicht ! :p:p

~ door Pauline Grossen op mei 29, 2008.

12 Reacties to “Tokio Hotel”

  1. Ohh supper lieff vn jou mama =D
    En En, het staat je supper leuk!

    Kuss x

  2. Dat is van mijn oma , we zeggen daar mamy tegen , op zijn frans 😉

  3. Kei leuk T-shirt:)
    veel succes hé meisj!
    ik begin dezelfde dag😉
    en eindig dezelfde dag😀
    en dan FEEST!!😀
    Het gaat super worden!!♥

  4. Heel schoon t-shirt ze!!! Ben er jaloers op!!!

    xx
    Sarpie

  5. hahaha:p fan van TH !!!
    goeie keus ROCKchick :p

    xxx ly EzratJ

    Ur cool

  6. http://tokiohotel.pop24.de/tokiohotel2/specials/de/cometcontest200805/index_de.php

    daar kun je een concert winnen !!!! doe mee ;;

  7. MEGA TH ROCKSS

  8. TOKIO HOTEL RULEZ . ♥

  9. hey dats echt superlief van je mama van diene t-shirt van tokio hotel en die is keimooi
    x

  10. da t-shirt staat u MOOI x3

  11. mooi een echte tokio hotel fan:)

    dikke kus
    xxx<333

  12. Waaaaaaaaw ..
    Praachtig ^^
    Kvind die T-shirt écht gewelldig (;
    Iloveeyouuuuu'<3

Geef een reactie

 
