Durbuy Adventure

Eindelijk heb ik een deel van het filmpje kunnen zien die ze toonden in alle cinemazalen en op alle franse zenders !!! Iedereen had het wel al eens gezien en ik nooit ! Dankzij iemand die regelmatig mijn blog leest en één van mijn laatste post had gelezen , heb ik dat filmpje nu ! Bedankt !!!! Voor wat een blog niet allemaal goed  is 🙂😉 Nogmaals bedankt !!!

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op mei 29, 2008.

9 Reacties to “Durbuy Adventure”

  1. Dat filmpje dat Niki al 100x gezien heeft =D

    xXx
    Lynn

  2. Oooh dank uU meid ^^
    Zo sjiek jong da filmpje😀
    Gij ebt nogal een beetje geluk daj daar al in mee mag doen jong😉❤.hjg

  3. hahah awel arme niki zeg :p ik had die dus nog NOOIT gezien ! kun je je dat voorstellen ? iedereen zei altijd tegen mij é kheb je gezien :p:p nu kan ik eindelijk zeggen ja ik ook :d😉

  4. Hihi:D leuk!:D
    Love U Sis!♥

  5. Zo heb ik nu dat filmpje ook eens kunnen bekijken alvorens mijn pc-avond af te sluiten.

    Leuke avond !

  6. Terloops nog : op mijn blog heb ik jou gelinkt (zie mijn linkerkolom : bij de golden bloglinks).

    Dada !

  7. Ohh supper !! =D
    Dees is ook de eerste keer dat ik em zie =D

    Kussiiee x

  8. Dank u Jeroen ! Ik heb je een link terug gegeven 🙂

  9. oh man ik heb da fimke ergens gezien he
    maar ik zou nie meer wete waar
    en het is mooi ze

    dikke kus
    xxx<333

Geef een reactie

 
