Help :s

Vandaag heb ik NIETS anders gedaan dan studeren , studeren  en nog eens studeren , af en toe onderbroken door een telefoontje van mijn giechel vriendin Elisa die ook aan het studeren was en dan zo belde van  : ken je dat ? Moet je dat leren ? Heb je dat al gedaan en tussendoor een beetje giechelen 🙂 Wat ons weer moed gaf om verder te studeren🙂 Want is onze school moeten wij VEEL studeren ! Heel veel ! Wij hebben 2 weken lang examens , jakkes, en geen vrije namiddag om te leren é  ! Vandaag was ik bezig met data’s  : alles over Europa , wanneer + welke landen erbij kwamen , alle vlaggen en hoofsteden , alles op een kaart kunnen zetten en alle rivieren van Ebro tot Taag en Donau ! Van EU tot EGKS en EEG en Euratom😦 Van Monnet tot Schuman ! En dan te bedenken dat het nog maar één les van Wero is en ik heb nog alles over Australië , alle tijden , beroepen enzovoort ! Zonder te spreken van Frans, meetkunde, taalsystematiek, metend rekenen, getallenkennis, godsdienst, dictee, stellen enzovoort enzovoort ! pffffffffff  wie heeft nu examens uitgevonden ? Zo ik ga nu even verder doen  ! Suc6 iedereen …… en ik ken er die geen bal hoeven te studeren  :p Het is niet fair  !

~ door Pauline Grossen op mei 31, 2008.

21 Reacties to “Help :s”

  1. haha pauline .; ocharme da’s wel veel !!!!! OMG amai .
    ik zit ook in’t zesde en ik heb maar 1week en 1thema van europa :p:p:p

    kheb medelijde😮

    x

  2. Ik vind de examens gezellig, tijdens de middag als je leert de hele tijd eten =D
    Praten met de liefste mama ter wereld Moeder Asterix😀 Vero dus :P:O

    xXx
    Lynn

  3. Hihi:) ja Plientj studeren is niet leuk:(
    maar we moeten er door!
    En na die 2 weken is het Feest é:D
    Avril en Vakantie!!!♥
    Ik ga nu ook nog even verder doen;)
    x-jes ook jij veel suc6! Ti♥Amoo!_<33.

  4. aahh wat stom!😦

    Naja heel veel succes dan he!

    xx Inssaf

  5. Ohh pliientje,
    ik zit ook al de hele dag te leren😥
    Bijna exames, ja ik heb ook 2 weken😥
    Maja maar daar na, Feesten als de beestn ehh :p
    Nog ff doorbijten, en denken aan de vakantie =D

    Nog veel succ6 ehh !! =D
    Dikke kus Sanela

  6. Ik wil je niet ontmoedigen maar het is nog maar een begin… En het wordt er niet leuker op. Ik kijk al uit naar mijn allerlaatste examenperiode ooit, normaal gezien binnen twee jaar en dat zal hopelijk een eerste zittijd worden. Pfff

    PS: Wie is Monnet?:p (ik denk schilder Monet maar die heeft niets met de EU te zien he?:p)

  7. je bent niet alleen hoor ben ook aan examens toe,
    na meer dan dertig jaar was het even wennen maar voor mijn hobby
    (fotografie en bewerking)was het eventjes blokken.
    veel sucses met de blok en de examen

  8. Het was Sacré Charlemagne die de examens uitgevonden heeft… en als het je kan troosten volgend Chinees spreekwoord : ‘al is de dag zwaar, ze gaat voorbij’ ! Hou de moed erin !

  9. In iedere geval: véél goeie moed en succes toegewenst!!!

  10. hey ocharme da ge in de examens zit ik haat ook examens maja tis toch voor te leren eh
    x

  11. ik ken dat gevoel van ergens pauline…
    (p.s. toffe foto!!)

  12. succes met u examens!!

  13. jij ook lieveke 🙂😉

  14. ooww PliieenTj !

    Véél Suc6 !😉
    Kheb ook van Diie Fuckiinngg Examess😦

    Hvj ! xX.

  15. ja nu komen ze er echt aan voor mij
    9 juni is er bijna !!! :p

    xxx ezratJ (die aan het studeren en surfen is :p)

  16. Veel succes heb nu ook examens :s

  17. Jajaa, die examens komen er weer aan
    ! Pfff Veel succes hé!
    Hele leuke foto onder dit berichtje😉

  18. Ik heb morgen mijn eerste examen over wero ;o

    xxx
    ezratJ

    wens me succes

  19. wat voor examen en in welke groep zit jy?? plientJ the best

  20. ik zit in groep 8🙂

  21. O0oww zit je in groep 8 :O Kwist niet😀 Dus je gaat volgend jaar naar de 1ste Ik wou dat ik je nu kon zien man😛

Geef een reactie

 
