Cool & hip

Omwille van mijn examens en omdat ik niet veel tijd heb om iets te schrijven op mijn blog zal ik maar af en toe een foto posten 🙂 Wat natuurlijk ook leuk is é 🙂

Deze hier heeft danzij de fotograaf een speciale bewerking gekregen en ik vind die zo heel hip ! En jullie ?

en ik heb ook nog een paar filmpjes geplaatst bij Bric à brac voor de mensen die nog niet zijn gaan kijken🙂

Veel moed iedereen met het studeren !!! Gelukkig valt het weer goed mee daarvoor .. geen zon te zien hier🙂

~ door Pauline Grossen op juni 1, 2008.

11 Reacties to “Cool & hip”

  1. Ik vind hem ook hééél hip =D
    Is die ni getrokken op TMP Naked ?:D
    Was supper hé dan🙂

    Kuss x sanela x

  2. Zo’n sjieke foto ^^
    Kzal dan eens beginnen aan een verslagje voor Pauline😀❤.

  3. WAUW PRACHTIG !!!

    Mooie foto pauline !

  4. suprooie bewerking!
    succes met u exaampjes meid…
    dat maar rap voorbij is!

    X3

  5. hey pauline,
    hmmm…ik ken da van ergens😀
    die foto is kei tof bewerkt!!

  6. heey meid ,

    deze vind ik echt COOL!
    mooi geposeerd maar ook zeker heel mooi bewerkt !!

    knuffels x

  7. Woow zusj!
    die is egt prachtig bewerkt!
    en ook heel goed geposeerd é;)
    Ti♥AMoo!_<33. Dikke Knuffel!♥

  8. Een heel mooie foto Pauline en de bewerking is ook “hip” 🙂

  9. PAULiiNE .
    Mooi foto .
    hjg

    Phiientj.sky ‘

  10. Pauline,,
    Ik had het je belooft om reacties te zetten hé🙂
    Echt waar mooie foto meid!!!
    Ze Zijn allemaal eigenlijk wel Hip & Prachtig!!
    Maar deze vind ik ook zeer leuk!!

    x

  11. die foto is echt leuk bewerkt !
    Speciaal effect xxx groetjes

Geef een reactie

 
