ow-o-ow Paradisio

Het is nu al laat want ik ben maar een uurtje terug van …. Rotterdam waar ik iets te doen had🙂 Meer daarover later want nu moet ik toch in bed 🙂 Morgen heb ik gelukkig geen school anders zou ik al lang moeten slapen !🙂 Maar we gaan wel op schoolreis🙂 Naar park Paradisio !!! Ik ben super geëxciteerd. en kan geen oog dichtkrijgen ! Dat heb ik altijd als ik weet dat de volgende dag iets leuks gaat gebeuren🙂

Zijn jullie daar al naartoe geweest ? Ik hoop dat het een beetje meevalt, zal wel é ! Onze laatste schoolreis samen ! We hebben al besloten om er super veel van te genieten 🙂 Ik neem alvast mijn fotoapparaat mee ! Hahaha jullie weten dus al wat jullie te wachten staat é binnenkort 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juni 1, 2008.

8 Reacties to “ow-o-ow Paradisio”

  1. Jah kben der al geweest , das daar wijs , ma ge ziet maar weinig dieren , mss ist al veranderd twas int 1ste leerjaar ofzo😄

  2. ‘T is wel leuk enzo =D
    ik ben er nii zo lang geleden naar geweest,
    zo’n 2 weken geleden:-)
    Met die aapjes die op je haar komen, en
    dan beginnen ze te trekken haha =D
    Haar maar vast doen!🙂
    En die vleermuizen iis ook wel leuk .. Ze
    zeggn dat er geen vleermuis tegen je botst
    ma bij men vriendin was het dus wel .. En
    zij maar kressen en vallen haha :p

    Ma tis wel leuk🙂

    Kuss, en veel plziier hé =D xxx

  3. Hehe :p
    Ja ik duim ook dat ze er allebei zullen bij zijn, maar ik denk dat Lara er niet bij zal zijn, maar Virginie wel😉 Maar ja we zullen wel zien😉 Klaat je zeker iets weten natuurlijk😀
    Ja merci dat je de foto mooi vind😉
    Natans kvoelde me nie kiplekker hoor toen ik die foto nam😉
    Maar nu is alles al weer vele beter, buiten m’n neus dat ik af en toe eens wil afzetten omdat die maar blijft lopen :p!

    Ooooh Paradisio! Klinkt leuk ^^
    Kben er zelf nog nooit geweest, maar kben zeker dat jij er ons iets zal over vertellen😉
    ♥.knuffels

  4. Veel plezier !

  5. jaaa poedie imooi😉
    en filou is een mooie naam want mijn vogel noemt ook zo xD

    X

  6. Ik ben er nog niet naar toe geweest
    maar heb al gehoord dat het héél tof moet zijn!
    Zolang je je maar amuseerd met je vriendinnen;)
    dan is dat altijd tof hé zoiets:D
    Idd laatste uitstap met je klasje:(
    ken het gevoel.. dat wordt hard gemis volgend jaar!
    xxx Knuffels xxx

  7. haha !!! lijkt leuk

  8. het was gewoon keicool! kheb de beste vriendinnen van de wereld 🙂

Geef een reactie

 
