Polka Dot

Ik ben al een hele tijd een super fan van Polka Dot , remenber mijn rode schoenen met witte bollekes uit Spanje maar dat was dan één jaar geleden 🙂 Wel nu is het blijkbaar IN ! Overal zie je ze , de polka dotjes : op schoenen, kleren , handtassen , petjes , horloges … ik heb onlangs ook een shoot mogen doen met een super kleed met polka dot !

~ door Pauline Grossen op juni 2, 2008.

16 Reacties to “Polka Dot”

  1. Echt een keimooie foto !❤

  2. Wer een stralende foto:D
    xxknuffjxx

  3. Mooie dynamische foto.

  4. very nice !
    xxx

  5. This is really a nice picture !

  6. echt een toffe foto!!
    -xXx- mis u!!!

  7. Ooh Supper Mooie Foto!!!!

    x <33

  8. Oh ,, Prachtige foto Po🙂
    x.

  9. thxs iedereen

  10. Heey Ik Ben een g0eie vriendin Van beiza je vriendin…
    Toen ik je zag d8 ik wauww deze meisje is echt tof en als beiza over je begint smelt ik… ik hoorde dat je een keiliefe meisje bent Dus wil ik ook wel ene keertje met je afspreken als het kan Laat maar een bericht als je voor mijn tekst iets wil zeggen 😀

  11. Hallo ! zo lief dat Beiza het over mij heeft ! Ben je ook in haar klas ? Mss kun je eens met haar meekomen als ze naar mij komt deze zomer ? groetjes

  12. Zo’n leuke foto ! Leuk kleedje ook !
    xxx

  13. Ik zit niet in der klas maar Ik woon dicht by der…..
    Lieff he😀 Zotezienn Ben jij een superStarr Mann.. KEIGAAF!!! Doorwat ben je eigenlijk zoo beroemd gewoorden..
    ik kom wel mee in de zomer hoor😀

  14. Jij bent gewoon de alller beste meisje mann :P:P
    en jij bent supper

  15. DankZij Beiza ben ik zoo een fan als iemand vraagt van wie ben je groote fan ik zij een keertJ pauline

  16. Supperr Diie BolletJss !😉

    Mooii ! __ PLien Sorrii Dak zoVéél Reactiies
    Lààtt in ne Dag🙂

    Ma tis zoo LEukk😀

    </83

Geef een reactie

 
