Rotterdam

Zondag had ik een afspraak in Rotterdam voor oa een speciale shoot bij Ron en Eunice en wij hebben het nog over “iets” anders gehad (ik mag nog niets verklappen dus pshhhuuuuuut )

Toen Beiza wist dat ik naar Rotterdam kwam , vroeg ze of wij konden afspreken want ze woont daar op 20 minuten van! En dat hebben wij dan ook gedaan ! Samen met meester Henny kwam ze dan eerst even kijken naar de shoot en daarna gingen wij samen naar de euromast🙂 Het was heel heel leuk en mooi daarboven 🙂 We zagen heel Rotterdam ! We waren op ongeveer 100 m hoogte 🙂 Keicool hoor !!! Daarna zijn wij nog allemaal samen een pizza gaan eten in een lekker restaurant en natuurlijk hebben wij beiza en ik foto’s genomen 🙂 Beiza is een super lief meisje dat af en toe op mijn site komt kijken en een berichtje achterlaat (dank je daarvoor) en het klikte meteen tussen ons 🙂 We zien elkaar zeker terug deze zomer ofzo want dan komt ze naar Middelkerke 🙂🙂 Het was een super leuke dag dus ! Een aantal foto’s zie je hier met een slideshow 🙂

~ door Pauline Grossen op juni 2, 2008.

14 Reacties to “Rotterdam”

  1. leuke coole foto’s en tof zo verschillende foto’s na elkaar
    bye❤

  2. Ziet er heel leuk uit Glittertj!:D
    Ben benieuwd wat je nog gepland hebt:p
    xxx Kusjes Ti♥Amoo!_<33.

  3. Fijn voor jullie dat het zo leuk was!
    Veel goede moed bij het studeren!

  4. Ohh kvind de foto’s echt Prachtiig !! =D

    Kuss x Sanelaa

  5. heey plientjee ik ben het weer beyzaa
    het is heel leuk de foto’s hee
    ik heb je nu al gemist
    ik hou van je plientjee je bent een heel lief mooi meisjee
    ik wil je snel weer onmtmoeten en ik hoop dat ik en meester henny een keertje naar belgie kunnen komeen doeii

  6. hey beiza ! super lief van jou ! Meid mis je ook ! was super é wij 2 ! Ikz al tegen meester Henny zeggen dat je zeker MOET komen 🙂 deze zomer zien we elkaar !!!!❤

  7. heel erg mooi zo cool hé zo helemaal vanboven !!!
    met heel de stad op de achtergrond ;

  8. Hooii pauline… Ik ben beyzaa de vriendinn.. Jy bent keigaaf man

    Ik wil je ook wel een keertje ontmoeten zou ik echt een eer vinden hoor😀

  9. Mooie foto’s !!

  10. Heel leuk die “rock you” slide show. Het maakt de foto’s nog professioneler.

  11. heey plientjee ik ben het weer en die ouromast was bijna 200 metern niet 100 meter
    :d ik mis je nog stetd ik hoop dat we in de zomer kunnen komen naar belgie doeii

  12. ow 200m ! Dat is dus veel hooger nog 🙂 ik hoop ook dat je kunt komen ! dada

  13. ik hoop het ook

  14. paulinee ik kom zaterdag naar belgiee meet heinziee ik hoop dat het heel leuk gaat wordeen ik mis je heel erg maar eindelijk kunnen we weer afspreken maar ik moet naar school gaan jhaa kusjeess beyzaa

Geef een reactie

 
