No comment

Glenn and me 🙂

~ door Pauline Grossen op juni 3, 2008.

14 Reacties to “No comment”

  1. Ohh ziie pliien glinsteren =D
    Keii mooiie ftow !! x
    Kuss x

  2. ikke glinsteren euh🙂 hihi jaja😉

  3. Mooie blog heb je Pauline🙂 !
    Bedankt voor je reaktie op mijn blog, ik ben natuurlijk gelijk gaan kijken wie er achter deze persoon zit.
    Een heerlijk bezig bijtje zo te zien🙂, met acteer en fototalent🙂 .
    Ik ken de spots helaas niet aangezien ik nederlandse ben en amper tv kijk😉 , maar droom er wel van om ooit es hele mooie modelfoto’s van iemand te maken :$ .

    Greats Honne xxx

  4. Mooie foto!
    JULLIE ZOUDEN MOOI SAMEN in een auto PASSEN.

    Lynn moest weer ff onopvallend doen:p
    xXx
    Mahal kita!

  5. mooie foto !

    EzratJ

  6. Ten laatste eind juli weten ze iets als ze erdoor zullen zijn of nie😉
    Ooooh zo’n massz lieve foto😀
    Jullie zouden wel nog passen bij elkaar als koppeltje hé😀
    ♥.

  7. Paulineeeee..
    Danku voor je berichtje in mijn gastenboek !
    Hihi das tof om zoveel berichtjes te krijgen =)
    Alé knog eens op je site piepen , en dan ga’k Sara kyken !
    xxx Knuffels

  8. hallo pauline,
    Glenn hier , leuk dat je deze foto toont.heb em ook gekregen gisteren van rob.tot ziens hé en goed leren .Glenneke

  9. Cutiepie!:D
    x3 ♥

  10. jij ook é glenn 🙂

  11. Mooie vertederende foto!

  12. Heyy P’lientje =)
    We hebben even vrij tijdens Informatica , dus kom ik nog even wat reacties posten ! Straks turnen .. hi , en dan mondeling examen Frans jakkes :p
    Groetjes xxx

  13. Suc6 meid !!!!!

  14. Hele schattige foto :d

Geef een reactie

 
