The girlzzzzzz

ik ben gisteren met mijn klas naar park paradisio geweest !!!
Het was wel even rijden want het was in brugelette (ofzo.😉 )
maar ik vond het heel erg leuk !!! We zaten in zo een dubbeldek bus🙂
Ik heb veel diertjes gezien !!!! Heel erg veel !!!! En er was ook een apen eiland en daar mocht ik de doodshoofdaapjes eten geven !!!!
Ohh dat was zo schattig !!! Ik had twee (levende) wormen :p de eerste aap was heel erg lief want die keek zo schattig zo van mag ik dat pakken ??? ohhhh … so cute en de tweede was een deugeniet😉 hij had al een handje vol met wormpjes en toen nam hij zo snel mijn wormpje en begon zo deugenietig te kijken !!!!🙂 niet te doen van schatigheid !!!!
maar ik heb me ook hard geamuseerd met mijn vriendinnen ! We hadden een vrije 2uur en mochten zelf het park rondgaan !!!
ik , nathalie , elisa ,stephanie ,pauline (een andere pauline uit mijn klas) en melissa hebben 3 keer het park rondgelopen met een plannetje !!! Ik heb soms mijn beste Frans moeten bovenhalen😉 echt super leuk !!!! Ik heb me dood geamuseerd !!! en met dat plannetje eerst naar die kant van het park en dan weer helemaal naar de andere kant !!!
maar het was heel erg leuk hahah !!!!

een paar fototjes van die dag en van ons aan tafel ! met mijn toffe vriendinnen !!;o;;o;o;o :p

~ door Pauline Grossen op juni 3, 2008.

11 Reacties to “The girlzzzzzz”

  1. Supper mooiie ftow’s ! =D
    Haha jha diie aapjes wormen geven :p

  2. Hey Pauline, fijn te horen dat je je zo goed geamuseerd hebt!!
    En al veel plannen voor in de vakantie?

    Dikke kus, x Marijke

  3. die op den hoek trekt maar en vies gezichtje eh🙂

    trouwens ivm met die ideeën,
    ja kheb er al , ale bon tis te zeggen , ik wil iets helemaal zot gaan doen, met in plassen springen enzo🙂

  4. Hehe ze kwam nog ff n dada zeggen ^^
    Oe lief :p
    Mercikes é😀
    Ik kom nu ff een hoi hoi zeggen😉

    Sjieke foto’s😀 Twas daar blijkbaar plezant!
    ♥.

  5. Ik zie dat je, je geammuseerd hebt.
    Ben er vorig jaar geweest, ik vindt het een waar fotoparadijs,
    ik heb toen heel veel foto’s genomen.
    mijn blog staat er vol van.
    Gr.
    P-TER

  6. oh zo leuk !!! super schattig !!!!!!!!!
    oohhh !!!!love it

  7. heerlijk dat jullie je zo geamuseerd hebben, pauline!

    de foto’s getuigen hiervan!

    ook je foto met glenn is bijzonder mooi!

    een dikke dankjewel voor je lieve woorden van steun!

  8. thxs het was idd keileuk en zeker de moeite waard !

  9. Hihi Elisa en Nathalie zien er toffe meisjes uit ze:D
    Ti♥Amoo!_<33. Men Glittertj!

  10. Tof dat je je geamuseerd hebt !
    x

  11. Leuke fotokes🙂
    Pauline zit haar boterhammekes op te eten =)
    xxx

Geef een reactie

 
