OMG :-)

Daarnet kreeg papa opeens een oproep op zijn gsm : het was Sam van Rossom die vroeg om hoe laat ik terug van school kwam omdat hij nog een kado had voor mij ! En toen school gedaan was ging ik niets vermoedend naar huis en ik ben pas thuis en dan gaat de bel … en daar stond Sammyboy 🙂 zo lief ! Hij kwam mij iets afgegevn zei hij 🙂 En dan kreeg ik van hem zijn shirt !!!!! Met zijn naam op en getekend door hem 🙂 Cool é ! Wij hebben zo een uurtje gebabbeld en hij vertelde zo van alles over basket en vroeg hoe ik het deed op school ! Super Sam is een HEEL lieve jongen !!!! Hij is pas 22 geworden 2 dagen geleden ( HAPPY B-DAY SAM ) en heeft al 2 keer de titel gewonnen van Speler van het jaar !!!

Voor dat hij terug wegging mocht hij ook nog een handtekening zetten op mijn basketball !

Nog even zwaaien als hij wegrijdt 🙂

Is mijn super t-shirt niet topklasse ???? LOVE IT 🙂

~ door Pauline Grossen op juni 5, 2008.

17 Reacties to “OMG :-)”

  1. supr tof po!
    volgend seizoen kunde dan die t-shirt dragen :p
    Nog veel succes met u examens é

    dada X LU

  2. jij ook !!! dank u ❤

  3. Ohh supper lief van Sam ! =D
    Kvind de t-shirt keii cool !!
    Happy B-day Sam !x

    Kuss xx

  4. LY Sanela ! bedankt voor je coms ! Super lief altijd 🙂

  5. Das ggd lieve sgat !❤
    Houvnj x

  6. Heey Pauline ik weet niet goed wat schrijven maar ja toch een kleine boodschap!!!
    je bent een suuuuper model!!! en dit is een leuke site!

    xx Emma

  7. hahaha !!! pauline supertof !!!
    oh zo cool !!
    x
    x
    x ezratJ

  8. Ooooooooh zo leuk &; lief van die Sam ^^
    Echt zo sjiek jong daj da t-shirt ebt gekregen😀
    ♥.

  9. Ja das teken datie echt geen dikke nek heeft zunne,,
    das echt lief ^^
    Kvind da echt leuk als mensen die bekend zijn gewoon zich voordoen als een normaal persoon, want dat kom je niet vaak tegen,
    maar das altijd leuk alsj da wel tegenkomt😉
    ♥.

  10. Dat is een kei verrassing.
    Tof dat schirt, die zou ik een plaats geven aan de muur.
    Gr.
    P-TER

  11. ahaaaaaaaaaaa een basketballerke! dat wist ik niet!
    leuk!
    ik ben vorig seizoen na 8 jaar niets doen weer eens begonnen in 4e provincaal :o)))

  12. Heerlijk Cadeau, de man lijkt me gigantisch groot!
    veel plezier ermee !

  13. Super schatj toch die Sam:D
    maar tis dan ook een superspeler;)
    en de cadeau voor een supermodel:)
    xx♥xx Liefs Stressende zus Fieke♥

  14. Haha die Tshirt is precies een kleedje voor je maar wel SUPERLEUK!

  15. Heeft ie dik verdiend die titel!

  16. Amaaai, kwou datk in je plaats was!

  17. […] om naar het afscheidsdrink te gaan van Sam van Rossom , player van het jaar van Oostende  (zie hier )  want hij vertrekt naar Italië :-(  Mijn dikke vriend Sammyboy heeft voor 3 jaar getekend met […]

Geef een reactie

 
