Movie Pic

Ik kreeg nog een foto van Selina  en deze vind ik persoonlijk heel geslaagd🙂 Iedereen zegt dat het precies uit een film komt en iets heel mysterieus heeft hihi of zoals een fotograaf onlangs tegen mij zei  : een foto met een verhaal  :-)  ;-)  Dat vind ik zo super aan fotografie é, al de verschillende genres foto’s  … En ? wat vinden jullie ervan ? Je moet ook weten dat de foto in een studio is genomen en dat alles wat je ziet op de achtergrond door Selina erbij “geplakt” en bewerkt  is wat op zich al een super prestatie is  !!!

~ door Pauline Grossen op juni 6, 2008.

22 Reacties to “Movie Pic”

  1. De foto bewijst dat je ook ‘stilstaand’ kan acteren. Je kan ook van die typische ‘Pauline’-blikken werpen.

    Voor mij is dit een leuk staaltje van jullie beider kunnen😉

    Keep on going girl!

  2. Paulineeee!
    Wauwie , deze foto is fantastisch mooi !
    Is één van je mooiste foto’s vind ik ! Momenteel mijn nieuwe lievelingsfoto =) Idd het heeft iets mysterieus en het is echt goed bewerkt !
    Groetjes xxx

  3. Danku voor je berichtje =) Das graag gedaan de reacties !
    Maar die ‘mij’ dat ben ik niet in mijn gastenboek hihi🙂
    Maar toch lief dat je antwoordde ! xxx

  4. ha euh dacht da 🙂😉
    @Jef : dank u 🙂

  5. WAUUWW !! :O
    Die vindt ik echt over Supper !! :O
    Keii mooiie ftow !! =D
    Je doet da goe meisjj !
    En Selina, proficiat !

    kus Sanela x

  6. Telkens weer schitterende foto’s !

    Leuk weekend !

  7. Dees is idd een echt mooiie foto meid !
    Je straalt er echt op
    &; je haar is er echt zoooooo prachtig op hé😀
    ♥.knuffels

  8. wauw😀

  9. amai die foto is echt woow!
    en u haar❤ lovin it lovin it!

    X

  10. Idd Plientj:)
    Zoals eerder gezegd zeer geslaagde sfeervolle foto!
    Prachtige kledij, MU, hairstyling:D
    Jij en Selina zijn een Superduo;)
    xxxx Knuffs en Kisses Big Sis:)
    Ti♥Amoo!_<33.

  11. Wauw deze is echt SUPER !
    Idd een foto met een verhaal!
    Dacht je dat je Bill zag ofzo?😛
    xXx

  12. wouuw !!! super mooi !!!!!!!!!
    wouw haha een zo’n mooi kleedje
    zo een geslaagde foto !!!
    heel de reeks vind ik absoluut geweldig🙂

    x ezratJ

  13. Inderdaad, knappe foto. Vooral de speciale lichtsfeer (de blauwe tinten) en de foggy background geven de foto een beetje magie. Uiteraard ook een leuke pose. Tof!

  14. Superr Gaafe foto mann!!!!

  15. Je hebt gewoon een mooie gezicht ..
    zoo cute:D

  16. amai!!!
    Das echt een super foto!!
    Kan ni beter!!!🙂
    -xXx-jes

  17. dit is een bijzonder mooie foto, pauline!

    je kan er inderdaad een heel verhaal bij vertellen! 🙂

  18. Een hele moie foto, complimenten!

  19. Inderdaad je hebt heel gevarieerde foto’s. Selina’s stijl spreekt me wel aan. Heeft ze een site met meer werk van haar?

  20. Tùùrlijkk Is deze GESLAAGDd !

    LoveJaah !

  21. Tu est trop belle pauline😄
    c’est elodie du blog “thenutela” bref super ausssi se site
    je te laisse
    BiiZOUXXX

  22. Merci Elodie 🙂😉 Bisous

Geef een reactie

 
