Proficiat :-)

Zoals ik al in het begin zei , zie mijn post : https://paulineg.wordpress.com/2008/04/02/antony/, was ik dus fan van Antony en hij is gewonnen ! Super dus ! Proficiat !!!! Met heel dat gedoe van de examens compleet vergeten  !!!

even een bewerkingske🙂😉

~ door Pauline Grossen op juni 6, 2008.

8 Reacties to “Proficiat :-)”

  1. Antony was echt de beste ^^
    Kben echt blij datie gewonnen is!
    En zo’n leuke bewerking😀
    ♥.

  2. haha jaja hij is een schatje é 🙂

  3. Hehe ja die was echt massz goe ^^
    Ei verdiende het gwn ,,
    op naar de volgende sterren op de dansvloer😀
    ♥.

  4. Jhaa, hij was ook mijn favoriiet:-)
    Ben supper blij dat die is gewonnen =D
    Hhaha, en die 2de foto van jou en Antony vindt ik
    ook supper goe gelukt, das persies echt =D

    Kussiiee x

  5. Zalige foto:D Kei sjiek bewerkt;)
    (zelf gedaan)?? en natuurlijk
    hij was ook mijn favoriet:D
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffl*

  6. Hij is ’n terechte winnaar , hij was supergoed !
    Die foto is echt goed bewerkt , ik probeer zoiets al heel lang😀 maar het lukt me niet om die gezichten ‘uit te knippen’ hihi
    xxx

  7. ik vond em ook leuk!!!
    I love Sara !! dus jah .
    xxx EzratJ

  8. WHAAAAAAAA ! ;;

    Suppr Toff !
    KonDe finale toenn niie ziien🙂
    Haha Leukk Antony !

    Plien __Leukk diie Ftoo Deronderrr !

    P

    R

    A

    C

    H

    T

    I

    G

    !

    </3

    Po_&EN_Méé__…x3

Geef een reactie

 
