Dancing Plien

Tussen 2 examens door moet een mens een beetje fun hebben é  ! Dus mensen , doe het geluid van je PC op volle toeren en dance with me 🙂🙂

~ door Pauline Grossen op juni 10, 2008.

15 Reacties to “Dancing Plien”

  1. Wow kei Cool!:D
    hihi! Ja ontspannen moet kunnen;)
    maar je moet je leerstof ook kennen hé:P
    xxx♥xxx

  2. hihi ja dat wel , even uit de bol en terug beginnen🙂😉
    xxx
    Gaat het bij jou ? Hier alles onder controle 😉

  3. Bij mij ook;)
    vandaag toch:D
    gisteren:(
    heb vandaag echt slecht examen afgelegt=(
    was aan’t leren tot half 1 vanacht en om half 6 opgestaan!:o
    en ik kon alles:)
    maar op men examen zo nen totale black out:(
    xxx knuffels!♥
    Ps: ben blij dat bij jou alles ok is:D

  4. HAHAHAHAA!

    Wnr meer Bric & Brac? :d

  5. Ist grappig eh mega lindy:P
    kwil ook meer bric a brac:D
    Ti♥Amoo!_<33.

  6. ok ben bezig 🙂😉

  7. Leuke clip !!😉
    Jh voor mij was het moeilijk maar ik ben ook niet zo goed in wiskunde dus …😀 ghehe

    knufs x

  8. ontspanning is het belangrijkske tijdens de examens!!!
    geloof me maar
    hier heb ik er ook 2 die af en toe gek doen!
    succes met je examens!

  9. Hhaha, supper coole filmpje ! =D
    Fieke, jha bij mij was da dus ook vandg,
    gistrn van 11u tot 12u zitte leren,
    vanmorgn om 5u opgestaan alles herhaald ..
    En daarjuist op de exames wist ik dus bijna niks meer ..
    er was meer wit op het papier dan mijn gehandschrift😛

    Verder, succes iedereeen ! =D
    Kuss x

  10. Lap ! Nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd en betrap ik mij het te neurieën op de meest onmogelijke momenten🙂😉

  11. Blaas maar eens goed stoom af tussen 2 examens !

  12. Haha Plientjeeee! Je hebt gelijk hoor om het even van je af te shaken!!
    Hoe gingen de examens tot nu toe?? We weten nu dat je het kunt he.😉

    Greetz&hugz, x

  13. ow heinziiie !! goed tot nu hoor ! Morgen wiskunde 🙂😉 zal straks nog wat oefenen 🙂
    xxx

  14. amai das leuk gedaan!!!:D
    echt tof!!
    -xXx-kusies

  15. tof gedaan :p

Geef een reactie

 
