(B)engeltje

Al 3 dagen examens achter de rug en tot nu toe heb ik alles onder controle  , niet moeilijk want de zware vakken moeten nog komen ! Morgen heb ik de interdiocesane proeven van Wiskunde en taal ! Die zijn altijd best moeilijk  !!! Dat zijn proeven gegeven door ..euh.. kweet niet goed wie .. maar niet door de leerkrachten , het komt van “boven” als “controle”😦 Zelfs de leerkrachten weten nooit op voorhand wat ze gaan vragen en hoe moeilijk ze het gaan maken ! pfff  zal zwaar worden morgen ! Heel de morgen wiskunde , meetkunde en metend rekenen en in de namiddag taal ! beurkes :p

Ik ben juist klaar met de joepie te lezen en ga er nu invliegen !

Mijn vleugels heb ik danzij jeroen al aan 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juni 11, 2008.

22 Reacties to “(B)engeltje”

  1. Prachtige foto, doe dat maar goed met die examens!

    (bedankt voor je comment trouwens)

  2. toffe foto!!!
    nog succes met u examens!!!!😉
    doeidoei -xXx-

  3. PRACHTIG!

  4. Toffe foto man echt waar
    en nog suc6 met je examee:D hoop komt uit liefde:P

  5. Hey🙂
    Men zus heeft morgen ook diezelfde test ..
    Ik heb da ook moeten doen , maar ik herinner me er niet zoveel meer over ! Maar der zitten wel heel makkelijke vragen tussen , men zus kreeg ’n bundel mee van enkele jaren geleden. Allesinds doe je best🙂 Ik heb morgen 2 examens , Fysica en Aardrijkskunde , allebei leerstof van 6 maanden , dus tis veel :p
    Moet nu nog Aardrijkskunde doen en oefeningen Fysica.
    Dus ik ga maar snel terug beginnen ! Have fun met leren ook !
    && SUPERmooie foto ! Er blijven maar mooie komen hihi🙂
    Knuffels Dya xxx

  6. Ik zit mij al even af te vragen op wat voor school jij moet zitten🙂 , 11 jaar en dan al examens enz?
    Is belgië nu zo anders dan nederland in het leersysteem of heb je een speciaal soort onderwijs?
    Loraine mijn oudste dochter die in augustus 11 moet worden heeft geloof ik een heerlijk rustig schoolleventje vergeleken met jou😉 .

    Weer een heeele mooie foto heb je😀 .

    (succes met je examens en testen ! )

  7. ik heb al heel de tijd examens gehad hoor , sinds ik in het eerste leerjaar ben (dan ben je 6 jaar oud) : examens in december en examens in juni !

  8. Pliientje❤
    Ge gaat da goe doen !
    Kzal aan uu denken !🙂

    Kuss x

  9. je bent egt een supper mooie mijd

  10. Zalige foto Meid!
    Je zal dat wel goed doen morgen!
    Je leert veel en je hebt altijd al goeie punten gehad;)
    Nog veel suc6, en ik ga ook nog een beetj leren:P
    xxx Ti♥Amoo!_<33. Dikke Knuffel

  11. jij ook suc6 meid !!! heb al goed geleerd vandaag 🙂

  12. HOii Pauline
    Echt een mooie foto!
    Je bent een leuke meid😉
    Succes met je proefwerken..
    & Laat zeker een berichtje achter op mijn site =)
    x
    Gwen

  13. Keileuke foto meid ^^
    O ow ;;
    morgen mijn eerste examen :s
    4 uur aan een stuk economie Ö
    boekhouden &; m’n hoofdstukken dak moest kunnen,,
    wish me luck😀
    Veel succes é meid nog😉
    ♥.

  14. wouuw !!! PRACHRPICTURE
    xdxxx XDDDDDD
    echt super leuk ;o

    xxx love YOU

  15. Veel succes alvast met al je proeven!
    Morgen heb ik even een dagje vrij: woehoe!
    EN JIJ HEBT ALTIJD ZO’N PRACHTIGE FOTO’S!❤

  16. dit is een erg mooie foto, pauline!!

    ik hoop dat je morgen met veel gemak doorheen je examens vliegt?
    ik ga voor je duimen!!

  17. paulientje je blog is echt super!🙂 bedankt voor de lieve commentaartjes die je altijd laat! je hebt echt prachtige foto’s! het zou leuk zijn om is samen te shooten😉 wie weet😄
    Dikke kus*
    Ele<3

  18. zou leuk zijn Helena ! mail me maar 🙂

  19. Maar mijn vraag is dan ook….. is dat op alle scholen daar dan zo of heb je apart soort onderwijs?😉

    liefs Honne

  20. nee nee het is overal zo hier in België ! allé bijna sommigen doen “gewoon” toetsen dat is een beetje minder maar de meesten doen echt 2 weken examens !

  21. hmmmmm ben ik eigenlijk wel een beetje blij dat die meiden het dan nog niet zo zwaar hebben zolang ze nog aan basisonderwijs doen😉 .

  22. Zo’n mooie foto !
    Lukt het met de testen ?
    Ik nog 3 , en ben er vanaf🙂

Geef een reactie

 
