Bedankt

Eerst en vooral zou ik toch heel graag alle mensen willen bedanken die hier even opkomen en een reactie achterlaten🙂 Super van jullie ! Ook de mensen die gewoon even komen piepen zonder iets achter te laten : welkom 🙂😉 .. maar de volgende keer mag je toch even iets posten of 🙂 ? Ik krijg enorm veel bezoekers en ook mijn andere blog doet het super goed ! Het is dus altijd super plezant als je blog gelezen wordt natuurlijk é ! Omdat ik nu veel bezig ben met examens heb ik minder tijd om te posten… maar binnenkort is het gedaan en dan kan ik er weer invliegen 🙂 En dan kan ik ook terug shooten : eindelijk !!! Ik heb al super afspraken met fotografen , veel met dezelfde mensen met wie ik al geshoot heb maar ook een paar nieuwe , allé nieuwe 🙂 met sommigen van hun ben ik al één jaar aan het afspreken en komt er altijd iets tussen 🙂 In ieder geval zal deze zomer heel leuk worden aan mijn agenda te zien 🙂 Tussen shoots, optredens , uitnodigingen en leuke andere afspraken ga ik mij zeker niet vervelen 🙂 Nog een dikke week te gaan !!! Kop op ! Het is bijna ZOMER 🙂 nu nog het weer meekrijgen é ! Hier een typische zomer foto met mijn vrienden Fre en Mauro ! Trouwens Fre  : ik heb je foto’s gezien van Primo !!! Super goed gedaan meid  ! Love you en hopelijk shooten wij nog eens samen , je bent top en lief 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juni 12, 2008.

18 Reacties to “Bedankt”

  1. Ben eens op je andere blog gaan kijken. Leuk om je evolutie te zien. Je was er wel vlug bij in 2005.

  2. ja é🙂 dat was mijn eerste blog of site ooit op internet 🙂

  3. ::p:p
    Graag gedaan :p 🙂
    HAHAHA grapje :p nee ik zit er nog niet zo lang op :p

    x
    x
    x

    x
    x
    x

  4. Das ggd =D
    Hoe zijn de exames vandag gegaan?🙂
    Bij mij keii goe, engels ! =D

    Kuss x Houvnj.<3

  5. het ging ook ! Het was wiskunde en taal : diocesane ! maar allé al bij al ist goe geggan 🙂

  6. Waaaa meid das superlief van je ^^
    Oe wist je da?😀
    DANK U PAULINETJE😀
    ♥.ly!

  7. Hehe je weet da da graag gedaan is é meid😉
    Euhm morgenmiddag gaak nie leren😀
    Kheb nog een heel weekend😉 :p
    Kga eerst dus naart school m’n 2 examens gaan maken,,
    Duits &; aardrijkskunde :s nu ja koverleef ut wel :p
    Dus das ff op school bij m’n vrienden m’n verjaardag vieren
    en dan gaak naar huis en dan weet ik nog niet wat ik ga doen😀
    en dan gaan we in de late namiddag terug naart stad achter een kleedje dak krijg van m’n ouders voor m’n verjaardag ^^
    En dan savonds gaan we gaan eten voor m’n verjaardag,,
    dus tis nie echt feesten,
    maar tis iets hé😉
    En euhm wees gerust dat ik de dinsdag achter de examens eens goe ga feesten😀
    Want kmag naar n fuif gaan hier in Brugge, en tis m’n eerste fuif zonder m’n zus erbij als controle :p
    !
    ♥.ly!

  8. Ahn, kben blij voor u =D
    Hhaha, jha ik weet het nog van vorig jaar ..
    Ik had da ook, diocesane😛
    Kelly dat meisje dat op TMF-Naked was hé,
    heeft da volgende week🙂

    Houvnj.<3

  9. Hehe :p
    Dank Uu ^^
    Zeg en mercikes voor uw berichtje in m’n gastenboek op m’n site hé;)
    kzal strx nog eens langsgaan naar uw site😀
    ♥.ly

  10. Das graag gedaan voor u Po!!❤

  11. Dag lieveke ! hoe ist met de examnes ?? klaar? ist gegaan ?

  12. Jij bedankt Pauline, dankzij jou heb ik mijn eerste shoot gehad ! never forget this girl !

  13. hey Vero ik herinner mij nog 🙂 doe zo verder é !!!en als je de foto’s hebt : stuurt ze eens op ok?

  14. Hoi Pauline
    ik zou ook graag eens een shoot doen, ik heb wel al eens een kijkje gedaan op de sites van modellenbureaus, maar ik weet nu niet waar ik me zou inschrijven ofzO, en welke het beste is…
    Weet jij misschien raad?
    Groetjes
    Gwen

  15. ja hoor !!! stuur eens een privé mailje naar paulinegrossen@gmail.com en ik zal je adressen doorsturen ok ?

  16. Poooooo,,
    Leuk blogje zeg!😉
    Hopelyk tot deze zomer eens hé…
    Ly x

  17. Volgens mij speel je een beetje vals en bestaat jouw dag uit véél meer dan 24 uur🙂
    Hoe jij dit allemaal voor elkaar krijgt, het is zéér bijzonder.

    Geniet ervan met volle teugen, ’t klinkt cliché, maar ’t zijn inderdaad de schoonste jaren die je nu beleeft!

  18. Pauline, wat een boeiend leventje heb jij toch! Ik heb beroepshalve niet zo heel veel te maken met modelfotografie, maar ik vind het wel heel interessant om uw evolutie hier op jouw (prachtige) blog te kunnen volgen. Wat jij allemaal niet meemaakt…
    En weet je wat ik bijzonder vind? Ik ken persoonlijk een paar fotografen (Johan, Serge, …) die met jou gewerkt hebben en allemaal zijn ze het over één ding eens: je bent blijkbaar een super symphatieke meid!
    Houden zo!!

Geef een reactie

 
