Diabolo

Nee niets duivels ofzo .. alhoewel op sommige foto’s als deze zou je dat misschien kunnen zeggen hihi …. maar gewoon voor de fun en voor mijn vriendinnekes 🙂😉

En .. ik ben nog aan het oefenen é 🙂😉

~ door Pauline Grossen op juni 12, 2008.

24 Reacties to “Diabolo”

  1. van een uitdrukking gesproken op de foto !! Straks krijg ik nog schrik van jou😉 je bent wel een kanjer zeg ! Wil je ook graag voor mijn lens …

  2. Leuk!
    Wat je al niet doet tijdens de examens.😉

  3. niet slecht?????

    ik vind het fantastisch!!!!

    temeer omdat ikzelf er niks van kan?? 🙂

    leuk om je ook eens ‘bezig’ te zien? 🙂

  4. whow! jij bent echt té goed!
    haha :p

  5. Ik heb zelf ook nog diabolo gedaan, en wat je kan is al tamelijk goed! Ik vond in de lucht smijten altijd het leukste, maar daarvoor sta je best wel buiten🙂

  6. knap hoor in onzen tijd (ach hoor mij klagen) was diabolo veel gemakkelijker alleen opgooien en terug opvangen was het moeilijkskte als ik nu zie wat er gedaan wordt sta ik vol bewondering!
    veel succes met je examens meid! en dat gaat voor hé dat bloggen kan je even opzij laten

  7. Ge doet da SUPPER ! =D =D
    Verder blijven oefenen ehh,
    dan lukt het je wel ! =D

    Kuss x

  8. Hehe leuk !!
    Mn exaamn viel mee sommige dingens moest ik wel over nadenken😀
    een vriendin vn mij zit in een circus en die heeft allemaal zo verschillende diablos de een met licht en gewone heeft ze ook !!

    knufs x

  9. Heey PlientJ dat kan ik ook Eigenlijk ben ik er al prof in ik heb byna 8 maanden daarvoor cursus gedaan ik ben heel goed erin:)

    zo te zien ben jij ook goed zegg:)

  10. haha!! Pauline!!!!
    Er is echt niks dat je niet kunt he!!! ;D
    Gewoonweg SUPER!!! :p
    -xXx-jes!!

  11. @ Sedef : super 🙂 kan je mij dat ooit nog leren dan 🙂😉

  12. HAHA SUPER POPO!
    You are doing great!
    Ik leer het je deze zomer op onze HELE DRUKKE dag😛
    Ik ga sebiet ook nog eens oefenen denk ik,, als ik mijn stokjes vind.
    Maar eerst ga ik voor jou touw knippen😀

    xXx
    MAHAL KITA
    NWLY!

  13. Zo goed al meid😉
    Oefening baart kunst ofzoiets😀
    Dus blijven oefenen😉
    maar je doet het al zeer goed !!
    ♥.

  14. Haha zalig! Je kunt dat onderbeens gooien toch al goed😉
    Nu nog juist er terug vanonder raken😀
    maar dat lukte me ook totaal niet xD
    weet je nog?😀 Knuffs ♥ Love U!

  15. WOUW pauline what the hell ???!!!!!
    ZO coool !!!! hoe doe je dat :p

  16. ge kunt dat wel goed maar soms mislukt maar niet erg he :d:d:-)

  17. Hàhà ;; !

    ZooLief …
    T’is wel erg goedd hoor🙂
    Kan het zelff niet Betrr dus..
    is het

    P
    E
    R
    F
    E
    C
    T

    !

    DikkeKUssiie ! ♥

    Selma❤

  18. Jhaa tuurlijk leer ik je et Pauline…(L)
    Ik leerde et ook op sgool en ook Met myn eige Coach🙂 Als ik je zie leer ik je et ook hoor:D

  19. Ik mocht et zelfs een keer Voor een Show doen van myn meester:P het was gelukkig succesvol gegaan😀
    Jij bent ook in 1 woord supper:D

  20. Trouwens die Gryze shirt heb ik ook Maar ik heb et uit New Yorker geloof ik kweeniej zeker of het was merk

  21. Haha goed zo Pauline!

    Ik ben daar van de zomer ook vaak mee bezig als ik me verveel :p
    Oh ja, je moet eens proberen over je arm te gooien :p (ongeveer hetzelfde als het truukje met je been😉 )

  22. Maf dat kon ik niet hoor vroeger🙂 Ik denk dat ik het nu wel al helemààl verleerd ben… Ik was wel heel goed -naar mijn maatstaven dan toch- in ‘hoelahoepen’, ik kon dat zeker met 6 tegelijk :p!

  23. Aamai je kan da al goed =)
    Ik doe dat ook veel , kan ook al ’n paar dingen..
    Je gaat me da ook eens moeten leren hoor :p

  24. lol

Geef een reactie

 
