Clementine

Toen ik terug kwam van school lag er een pakje voor mij ! Het was de DVD van de film Clementine ! Doreen , je film is echt heel heel mooi ! Wij hebben zitten kijken met heel de familie en we kregen allemaal rillingen en we werden er heel stil van! Ik vind het super mooi gelukt ! Muziek is ook enorm knap ! Ik weet niet of jullie de volledige film hier zullen kunnen zien want het duurt meer dan 10 minuten en ik weet niet of ik dat kan/mag uploaden ! Ik zal het dus eerst moeten vragen🙂 Maar hier zien jullie al de cover van de DVD ! Op de dvd zijn er ook extra’s met nieuwe foto’s :-)Ik zal eens kijken hoe ik dat hierop kan krijgen 🙂

~ door Pauline Grossen op juni 13, 2008.

17 Reacties to “Clementine”

  1. amai!!! Die film wil ik zeker zien!!! 😀
    -xXx-kusies

  2. Ohh keii leuke foto ! =D
    Kwil em zeker is bekijken =D
    &&. Po, je staat er keii mooi op🙂

    Kussiiee x

  3. MOOI!❤

    Je lijkt supergroot op die foto! xD

  4. Zo mooi Paulinetje ^^
    Oooooh da zou leuk zijn moesten we die film kunnen zien ^^
    maar ja je ziet maar hé als het mag ofzo😀😉
    ♥.ly

  5. Ja idd héél mooi!
    ziet er een leuke film uit:)
    en blijkbaar heel spannend?
    xx Knuffs ♥

  6. ZO een moooooooooooi KLEEDJE
    :p::p:p::pppp

    wouwie
    x x
    x EzratJ

  7. Amaj meid !!
    Supermooie cover😉 !!
    En mooi kleed😀

    knufs x

  8. Oooh meid echt DANK UUUUUUUUUUU ^^
    Zo lief😀
    Wa zouk tog zonder plientje doen é😉
    nix :p
    DANK UUUUUUUU😀
    ♥.knuffie

  9. Raar maar waar… de Torreblog houdt op te bestaan. Hij blijft nog wel een tijdje zichtbaar maar wordt (tot nader order ?) omzeggens op non-actief geplaatst wegens tijdsgebrek van chronische aard. Maar… de Torre van Oostende verdwijnt niet écht want de blog maakt plaats voor de Torrekrant (in de vorm van een ‘blogpoint’) : dat is een creatie die het midden houdt tussen een weblog en een powerpoint. Hierdoor kunnen wij met onze vrienden, kennissen en toevallige bezoekers op deze nieuwe wijze verder contact houden. Wil je onze Torrekrant die (on)regelmatig zal verschijnen ontvangen ? Stuur dan een mailtje naar : de torre@skynet.be en telkens zo’n blogpoint het levenslicht ziet, wordt deze stante pede naar jou opgestuurd. Dus de lichtbundels van onze Torre van Oostende stralen verder over de stad en de zee. Alleen het medium is gewijzigd. En, natuurlijk, komen wij nog regelmatig op bezoek op de vele blogs die wij ondertussen hebben leren kennen en appreciëren. Dat spreekt voor zich !
    Jeroen, Kamiel en de ganse bende van Oostende zeggen geen vaarwel, maar tot weerziens !

  10. De cover ziet er al veelbelovend uit ! Een vraagje : wat ben je nu het liefst ? Een actrice of een model ?

  11. De cover nodig uit om de film te bekijken.
    We zijn benieuwt.
    Fijn weekend.
    Gr.
    P-TER

  12. Oeps
    BenieuwDDDDDDDDDDD

  13. @ Dirk : zonder één seconde te twijfelen : acteren !!!!! Shoots doe ik graag als ik ook daar mag “acteren” dus iemand anders zijn en speiale shoots mag doen ! Zoals een volwassen vriendin van mij zei : modellenwerk is eerder improviseren in het aannemen van de juiste poses en dan kunnen stilstaan. In acteren kun je je uitleven !🙂

  14. Wat gaaaaaaaaf😀 !

    Als je nog iemand weet die nl a.s actrices zoekt…. ik zie de oudste nog wel een x zoiets doen :$ .

  15. Mooie cover! Jij bent een gelukzakske dat je al die kansen krijgt, maar het is je van harte gegund!

  16. Zo’n mooie cover !

  17. ooo mooi Pauline!!! Echt prachtig!!! Kwil hem nu al zien😀 !!! xxx

Geef een reactie

 
